_ایکس باکس و گیمینگ پنل جدید

بیش‌از 150 نکته درباره بازی Anthem

بازی Anthem جدیدترین عنوان ساخته شده توسط خالق مجموعه فوق‌العاده محبوب Dragon Age و سه‌گانه فراموش نشدنی Mass Effect یعنی استودیو بایوور است که هرچند آن طور که باید و شاید موفق عمل نکرد، اما هم‌چنان زیبایی‌هایی نظیر طراحی‌های بصری بازی و مکانیزم جاولین‌ها را دارا است که می‌تواند شما را چند روزی سرگرم خود کند. از آنجا که چند هفته‌ای از انتشار این بازی گذشته، در این مقاله قصد داریم بیش از 150 نکته جالب و خواندی در رابطه با زمان پیش از عرضه Anthem و بعد آن بیان کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

داستان بازی Anthem

۱) نام Anthem (به معنای سرود) از واژه Anthem of Creation (سرود خلقت) می‌آید که بخش مهمی از روایت داستان بازی را شامل می‌شود.

۲) بسیاری از عواقب و تغییرات در بازی نتیجه از انتخابات شما خواهند بود و پیشرفت در داستان بازی Anthem در Fort Tarsis جریان خواهد داشت، به منظور حفظ یک جهان سازگار برای همه بازیکنان صرف نظر از جایی که آن‌ها در داستان بازی هستند.

۳) شما نمی‌توانید از Fort Tarsis خارج شوید مگر اینکه یکی از لباس‌های Javelin را پوشیده باشید.

۴) بازی اصلی دارای یک پایان‌بندی و نتیجه‌گیری خواهد بود، ولی بازی پس از آن هم‌چنان ادامه دارد.

۵) شخصیت اصلی شما دارای یک پیش‌زمینه داستانی است.

۶) داستان اصلی بازی Anthem به طور قطع از شخصیت‌های مهم غیرقابل بازی (NPC) بهره می‌برد که شما در طول بازی و فرای آن با آن‌ها ارتباط برقرار خواهید کرد.

۷) روابط در بازی Anthem حول محور همکاری و رفاقت میان قهرمانان می‌گذرد و خبری از روابط عاشقانه نمی‌باشد.

۸) امکان رخ دادن روابط عاشقانه در بازی پس از انتشار وجود دارد. دلیل نبود روابط عاشقانه در Anthem پیش از اینکه یک محدودیت تکنیکی باشد، یک انتخاب در طراحی توسط بازی‌سازان بود.

۹) ماموریت‌های داستانی در بازی را می‌توان بین یک تا چهار نفره تجربه کرد؛ این موضوع به این معنی است که می‌توانید بازی Anthem به صورت تک‌نفره نیز تجربه کنید.

۱۰) قلعه‌ها (مکان‌هایی سیاه چال شکل در بازی Anthem) به صورت تک‌نفره در دسترس نیستند، ولی اگر تصمیم به تمام کردن بازی به صورت انفرادی را دارید، نیازی به انجام آن‌ها نمی‌باشد.

۱۱) برای روشن شدن این موضوع، باید بدانید که قلعه‌ها نه تنها سخت هستند، بلکه نیازمند حتما چهار بازیکن هستند که داخل‌شان شوند. خوشبختانه سیستم یافتن بازیکن در بازی وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید و یا بازیکنان آشنا را دعوت کنید تا به شما بپیوندند.

۱۲) یک نوع سیستم امتیازگیری در رقابت‌های دوستانه درون قلعه‌ها وجود خواهد داشت (و یا فراتر از آن).

۱۳) هیچ‌گونه بخش داستانی و مربوط به بازی اصلی پشت دیوار آیتم‌های پولی و موارد قابل دانلود قفل نیستند.

۱۴) دشمن اصلی شما در داستان بازی، Dominion است؛ یک جامعه انسانی که هدفش کنترل سایر مردم می‌باشد. Dominionها معتقدند که می‌توانند ابزار مختلف را کار گرفته و از آن‌ها به نفع اهداف خود استفاده کنند. Dominionها یک دشمن باستانی هستند که گذشته تاریک و پر رمز و رازی دارند.

۱۵) Dominionها لباس‌های Javelin مخصوص به خودشان را دارند.

۱۶) شما در میان پرده‌های داستانی بازی خود، فرد اصلی هستید و تنها از شما رونمایی می‌شود، حتی اگر به همراه گروه و یا جمعی باشید.

۱۷) میان پرده‌های بازی دارای جزئیات دقیق هستند و بازیکنان تیم شما قرار نیست در جریان آن‌ها به صورت مسخره‌ای در یک گوشه از میان پرده ایستاده باشند.

۱۸) با این شرایط، همه بازیکنان یک نوع میان پرده را زمانی که آن‌ها آغاز می‌شوند به یک میزان زمان مشخص مشاهده می‌کنند. نیازی نیست منتظر یک فرد بنشینید که به تماشای میان پرده خود بپردازد.

۱۹) در طی ماموریت‌ها، اعمال شما ممکن از برعکس گزینه‌های مکالمه‌ای، تاثیراتی اندک بر دنیای بازی بگذارند؛ با این حال زمانی که در پایگاه خود حضور دارید، گزینه‌های مکالمه‌ای که انتخاب می‌کنید، ممکن است تاثیرات بسیار بزرگی را بر جریان بازی وارد کنند.

۲۰) شما قادر خواهید بود تا ماموریت‌ها را پس از اینکه به پایان رساندید، باری دیگر تجربه کنید.

۲۱) سیاره‌ای که بازی بر روی آن جریان دارد، یک نام دارد.

۲۲) نوعی آیتم‌هایی که دارای گذشته داستانی هستند، در درون محیط بازی وجود دارند تا بتوانید آن‌ها را پیدا کنید.

۲۳) مکانی برای این آیتم‌های جمع شده وجود خواهد داشت تا مرتب شوند.

۲۴) امکان آسیب رسانی به یاران در حال حاضر وجود ندارد.

قابلیت‌ها و مکانیک‌های بازی Anthem

۲۵) در هنگام عرضه بازی، هیچ‌گونه قابلیت نبرد تک به تکی میان بازیکنان وجود ندارد.

۲۶) در ادامه صحبت‌ها در رابطه با بخش PvP استودیوی BioWare در زمان عرضه از این قابلیت در بازی استفاده نکرد، ولی ممکن است در آینده نگاهی به آن بیاندازد.

۲۷) نبود بخش PvP دست BioWare را باز گذاشت تا بتواند بدون هیچ‌گونه نگرانی به ارائه اسلحه‌های مختلف در زمان عرضه بازی بپردازد، بدون اینکه نگران تعادل و بالانس بودن آن‌ها باشد.

۲۸) هیچ‌گونه برنامه‌ای برای ایجاد بخش میان پلتفرمی برای این بازی در حال حاضر وجود ندارد.

۲۹) به دلیل پشتیبانی از سرورهای موجود در بازی، شما برای تجربه بازی Anthem حتماً باید به اینترنت وصل باشید.

۳۰) همه چیز در بازی Anthem بر روی سرورهای موجود اجرا می‌شود (البته به جز مقرهای درون بازی یعنی Fort Tarsis و The Strider که مربوط به بخش تک‌نفره می‌شوند).

۳۱) چهار بازیکن می‌توانند بر روی سرور مود بازی آزاد بازی کنند.

۳۲) شانس اینکه استودیوی BioWare تعداد بازیکنان بخش بازی آزاد را در آینده افزایش دهد بالا است.

۳۳) نوعی ساخت و ساز در بازی وجود دارد.

۳۴) در صورت سقوط کردن، بازیکن آسیب خواهد دید.

۳۵) زمانی که یکی از بازیکنان تیم‌تان به حالت مُردن وارد شد، توانایی جان بخشی به او توسط بازیکن دیگر وجود دارد.

۳۶) بازیکنان می‌توانند شما را زنده کنند، ولی توانایی جلوگیری از جان بخشی سایر بازیکنان به شما را ندارند.

۳۷) شما می‌توانید منتظر یک هم‌تیمی باشید تا بیاید و شما را زنده کند، و یا می‌توانید در آخرین نقطه‌ای که مردید، باری دیگر زنده شوید.

۳۸) در بازی Anthem توانایی متوقف کردن بازی در منوها وجود ندارد، زیرا دیگران در آن جا با شما هستند.

۳۹) حرکات نمایشی برای شخصیت‌ها در بازی Anthem حضور دارند.

۴۰) استودیوی BioWare دست به ایجاد سیستمی در بازی زد که بر اساس آن، بازیکنانی که به تجربه بازی نمی‌پردازند و تنها برای مسخره بازی وارد سرور شده‌اند، از تیم بیرون انداخته شوند.

۴۱) سیستم نشانه گیری بر روی کنترلر بازی وجود دارد.

۴۲) زمانی که در زیر آب قرار دارید، از سیستم میزان تنفس استفاده می‌شود.

۴۳) با توجه به در نظر داشتن سیستم کمیابی وسایلی که از موجودات به دست می‌آید، پنج یا شش درجه کمیابی در بازی وجود دارد.

۴۴) در ابتدای عرضه بازی، هیچ‌گونه تبادل وسایل و ابزار با سایر بازیکنان وجود ندارد.

۴۵) هیچ‌گونه سیستمی برای خریدن قدرت‌ها در بازی Anthem وجود ندارد. تمام چیزهایی که با پول واقعی خریداری می‌شوند، اشیای تزئینی هستند.

۴۶) ابزاری که تمایل به خرید آن‌ها دارید، پیش از خرید قابل مشاهده هستند تا کاملاً از خرید خود مطمئن باشید. هیچ گونه لوت باکسی در بازی وجود ندارد. شما هم‌چنان می‌توانید این لوازم قابل خرید را به دست آورید.

۴۷) زمانی که در درون لباس Javelin خود هستید، یک منشی انسانی خواهید داشت که شما را راهنمایی می‌کند و جایگزین یک هوش مصنوعی شده است.

۴۸) زمانی که در مقر خود در پایگاه های Fort Tarsis و Strider هستید، بازی از زاویه دید اول شخص روایت می‌شود و زمانی که در دنیای بازی و Javelin خود قرار می‌گیرید، بازی به دید سوم شخص وارد می‌شود.

۴۹) استودیوی BioWare مقرهای فرماندهی را تا حد ممکن کوچک و تنگ ساخته تا به بازیکن حس و ترس از محیط بسته داده شود؛ برای همین است که آن ناحیه‌ها از زاویه دید اول شخص روایت می‌شوند.

۵۰) خارج از داستان اصلی بازی، ماموریت‌های فرعی نیز وجود دارند.

۵۱) بخشی به نام مود دنیای آزاد در بازی وجود دارد که بالاتر به آن اشاره شد. در این بخش شما می‌توانید دنیای بازی را به طور آزادانه بگردید بدون اینکه ربطی به بازی اصلی پیدا کنید. این بخش برای کاوش و کشف اسرار بازی طراحی شده است.

۵۲) شما در مود دنیای آزاد می‌توانید به بازی وارد شده و به بازیکنان دیگر برای انجام فعالیت‌هایشان یاری برسانید، بدون اینکه مجبور باشید تا دست به تشکیل یک تیم بزنید.

۵۳) هیچ نوع سیزن پسی برای بازی Anthem وجود نخواهد داشت؛ با این حال پس از عرضه بازی محتویات اضافه‌ای منتشر خواهند شد.

۵۴) برای تجربه بازی Anthem به هیچ‌گونه اشتراک ماهیانه‌ای احتیاج ندارید.

۵۵) استودیوی BioWare می‌خواهد مطمئن شود که همه بازیکنان می‌توانند با همدیگر بازی کنند و به دلیل اینکه چه کسی موارد اضافه پس از عرضه بازی دارد و چه کسی ندارد از هم جدا نخواهند شد.

۵۶) محتویات جدید داستانی و فضاهای جدید و سایر مواردی مانند این برای تمامی بازیکنان در دسترس است.

۵۷) محتویاتی مانند مناسبت‌های تعطیلاتی ممکن است به نحوی در بازی Anthem وجود داشته باشند. استودیوی BioWare هنوز درباره محتویاتی که پس از عرضه بازی قرار است منتشر شوند صحبتی نداشته است، ولی لفظ «مردم در بازی Anthem جشن خواهند گرفت» به کار رفته است.

۵۸) استودیوی BioWare نگفته است که قرار است محتویات و بسته‌های گسترش دهنده رایگان پس از عرضه بازی منتشر شوند. به عنوان مثال اگر آن‌ها در آینده دست به عرضه یک Javelin جدید بزنند، امکان پولی بودن آن وجود دارد، و شاید هم نه. استودیوی BioWare هنوز هیچ چیز در این رابطه را که بشود برروی آن حساب کرد لو نداده است.

۵۹) درون بازی امکان کسب اعتبار درون بازی‌ای وجود دارد که حکم پول را برای‌تان خواهند داشت و به وسیله آن‌ها می‌توانید اشیای درون بازی را که به کمک‌تان خواهند آمد، مانند مهمات و اسلحه‌های مختلف را از فروشنده‌ها خریداری کنید.

۶۰) فروشنده‌هایی که بتوانید اعتبارهای خود را پیش آن‌ها خرج کنید تنها درون Fort Tarsis حضور دارند و هیچ فروشنده‌ای خارج از آن جا پیدا نمی‌شود.

۶۱) در طی جریان بازی، هیچ‌گونه هم‌تیمی به صورت هوش مصنوعی حضور ندارد. شیوه جریان و سطوح بازی، وجود داشتن این شرایط را در حال حاضر از قدرت استودیوی BioWare خارج کرده است.

۶۲) هیولاهایی که بسیار بزرگ، منفور و قدرتمند هستند و به مانند باس‌های عظیمی هستند، در دنیای Anthem حضور دارند.

۶۳) دشمنان و موجودات مختلف درون بازی، نقاط ضعف مختلفی در ناحیه‌های متفاوت خواهند داشت که با گذر در بازی و آموختن آن‌ها، می‌توانید آن موجود خاص را راحت‌تر از پیش از میان بردارید.

۶۴) اسلحه‌ها و ابزار بسیار کمیابی در بازی وجود دارند که در شرایط متفاوت در نواحی مختلفی از بازی ظاهر می‌شوند.

۶۵) یک حالت کوررنگی در بازی وجود دارد که شیوه دید بازی را برای افراد خاص تغییر خواهد داد.

۶۶) چرخه شب و روز در بازی حضور دارد و بازی دارای میانگین زمان است.

۶۷) سیستم کوله پشتی شما دارای محدودیت است، ولی نه به آن صورت محدود که برا‌ی‌تان مشکل ساز شود.

شخصی‌سازی و سفارشی‌سازی در بازی Anthem

۶۸) هر دو حالت شخصی‌سازی (تبدیل لباس Javelin خود به هر شکلی که دوست دارید) و سفارشی‌سازی (وادار کردن لباس Javelin خود برای انجام کارهایی که می‌خواهید) در درون بازی Anthem حضور دارند.

۶۹) خلبانی که برای‌تان کار می‌کند، دارای سطوح پیشرفت است و به شما مزایایی می‌دهد که به تمامی Javelinها قابل اعمال هستند. علاوه بر این موضوع، شما می‌توانید برای تمامی Javelinهای‌تان، ابزار بهتری تهیه کنید.

۷۰) برای خلبان‌تان، جنسیت‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید از میان آن‌ها یکی را انتخاب کنید.

۷۱) شما توانایی شخصی‌سازی صورت و موهای خلبان‌تان را دارد، ولی هیچ‌گونه شخصی‌سازی بدنی برای او وجود ندارد.

۷۲) تمامی قابلیت‌های شخصی‌سازی و تزئین بخش‌های مختلف درون بازی Anthem طی جریان گیم‌پلی و کارهایی که انجام می‌دهید، قابل به دست آوردن و یا آزاد شدن هستند.

۷۳) با این حال (بر خلاف نکته قبلی) ورژن پیش‌خرید The Legion of Dawn Edition که حدود هشتاد دلار قیمت دارد، برای کسانی که آن را خریداری کرده‌اند، شامل آیتم‌های تزئینی کاملاً خاص و نوآرانه‌ای است.

۷۴) اسلحه‌ها و ابزاری که با نسخه پیش‌خرید The Legion of Dawn Edition آمده‌اند تا ابد قابل استفاده نیستند. در حینی که بازی را پیش خواهید برد، آن آیتم‌ها را نیز تعویض خواهید کرد.

۷۵) با این حال، شخصی‌سازی رنگ و پوسته لباس‌های Javelin از بین نمی‌روند و زمانی که یکی را برای لباس‌تان انتخاب کردید، می‌توانید همیشه برگشته و از اسکین‌های دیگر نیز استفاده کنید.

۷۶) در کنار رنگ‌ها و اسکین‌های مختلفی که توانایی تغییر ظاهر پوسته لباس‌های Javelin شما را دارند، هم‌چنین می‌توانید از پک‌های ضره نیز بهره ببرید که ظاهر کلی لباس شما را کاملاً دست خوش تغییراتی می‌کنند.

۷۷) با وجود قابلیت توانایی شخصی‌سازی کردن خلبان خودکارتان در طول جریان بازی، شما می‌توانید در مسافت‌های طولانی‌تری نیز پرواز کنید.

۷۸) زمانی که یک دشمن را از پا در بیاورید، برای‌تان لوت ظاهر می‌شود. لوت‌ها برای همه بازیکنان به یه میزان بوده (بر اساس سطحی که در آن هستند) و هیچ‌گونه سرقت لوت و کشتن بازیکن و سرقت لوت‌هایش در بازی Anthem وجود ندارد.

۷۹) زمانی که یک دشمن را از پای در می‌آورید، لوت‌هایش نزدیک جسد مرده او می‌افتد.

۸۰) میزان لوت و ابزاری که پس از کشتن هر دشمن به دست می‌آورید براساس میزان سطح خلبان‌تان است.

۸۱) اگر در طی بازی گروهی، با افرادی هم‌گروه شوید که از شما سطح‌شان بالاتر است. زمانی که برای‌تان لوت می‌افتد، لوت‌ها به همان اندازه سطح شما است نه سطح هم‌تیمی‌های‌تان.

۸۲) زمانی که شما دست به اتمام بازی اصلی بزنید و خط داستانی را تمام کنید، می‌توانید به انجام کلی فعالیت سرگرم کننده برای یافتن اسلحه‌های بهتر و البته وسایل و ابزار قوی دست بزنید.

۸۳) سطحی که شخصیت‌های ساخته شده در بازی بتوانند در آن به حداکثر توانایی ارتقای سطح خود برسند، هنوز به طور کامل بالانس نشده و در دست توسعه و مشکل گشایی می‌باشد.

۸۴) در دنیای وسیع و عظیم بازی Anthem حیوانات مختلفی از نژادهای فراوانی وجود دارند؛ البته انتظار نداشته باشید که این موجودات عظیم الجثه با شما رفتار دوستانه‌ای داشته باشند.

لباس‌های مخصوص بازی Anthem

۸۵) زمانی که بازی برای عرضه آماده شد، چهار عدد لباس مخصوص Javelin در بازی وجود داشت. نام این لباس‌ها رنجر، کلوسوس، طوفان و گیرنده نام گذاری شده که بسته به ویژگی‌های آن‌ها است.

۸۶) هر یک از این لباس‌های Javelin برای خود نماد به خصوصی دارند.

۸۷) سمبل‌های مخصوص به هر یک از Javelinها به ترتیب از چپ به راست به صورت رنجر، کلوسوس، طوفان و گیرنده هستند.

۸۸) شما بازی Anthem را با استفاده از لباس مخصص رنجرها آغاز میکنید. سایر لباس‌ها را نیز در طی بازی آزاد خواهید کرد.

۸۹) زمانی که شما حدود یک چهارم بازی اصلی را طی کرده باشید، می‌توانید سایر Javelin موجود درون بازی را نیز آزاد کنید.

۹۰) برای اینکه بتوانید لباس‌های مخصوص را بنا به هر ترتیبی آزاد کنید باید به انجام و تکمیل کردن ماموریت‌های مختلف درون بازی دست بزنید.

۹۱) شما تنها می‌توانید از یک لباس مخصوص Javelin در یک پروفایل‌تان بهره ببرید. هر چند که امکان تنضیم مجدد آن‌ها در مقر اصلی بازی وجود دارد.

۹۲) بازیکنان می‌توانند از هر کدام از Javelinها که خواستند بر روی پروفایل خود استفاده کنند تا مجبور نباشند برای استفاده از لباس‌های مختلف دست به ساخت یک پروفایل جدید بزنند.

۹۳) تیمی که شما در آن عضو هستید می‌تواند ترکیبی باشد از بازیکنان مختلف با لباس‌های Javelin مختلف و هیچ‌گونه قانونی برای اینکه همه باید از یک نوع Javelin استفاده کنند در بازی وجود ندارد.

۹۴) به روزرسانی‌های مربوط به Javelinها به طور مکرر در جهان بازی خود را به بازیکنان نشان خواهد داد.

۹۵) بسیاری از قابلیت‌های ویژه‌ای که در طول بازی از آن‌ها برخوردار می‌شوید را لباس مخصوص Javelin شما تعیین می‌کند. این امکانات به صورت ابزار برروی لباس شما سوار می‌شوند. شما می‌توانید این ابزارها را بر اساس چیزهایی که در دنیای بازی به دست آورده‌اید، تغییر دهید.

۹۶) هر کدام از لباس‌های مخصوص Javelin قابلیت سوپر و یا آلتیمیتی برای حمله کردن به دشمنان دارند.

۹۷) قابلیت آلتیمیت در حمله‌های شما، زمانی شارژ می‌شود که ضربات شما به دشمنان کاری‌تر باشد و امتیاز بیشتری برای‌تان کسب کند. هر چند که این سیستم در حال حاضر در حال بررسی می‌باشد.

۹۸) لباس‌های Javelin در لایه‌های خود منبعی برای ذخیره کردن اشیا مختلف در اختیار دارند.

۹۹) Javelinها به طور قطع سیستم مبارزات سرد و تن به تن نیز دارند. با این حال برای حفظ تعادل بازی، BioWare از انتشار آن در زمان عرضه بازی خودداری کرد.

۱۰۰) لباس مخصوص BioWare مربوط به گروه رنجرها به عنوان سلاح سرد خود از یک باتوم شوک دهنده بهره می‌برد.

۱۰۱) براساس سایزهای مختلف هر یک از Javelinها، همه انواع اسلحه‌های مختلف درون بازی توانایی استفاده شدن توسط Javelinهای مختلف را ندارند.

۱۰۲) ابزارهای درون بازی برای تمامی Javelinها به صورت یکسان کاربرد دارند؛ با این حال برخی از اسلحه‌ها برای تمامی Javelinها کاربرد ندارد. به عنوان مثال کلت کمری برای Javelin گروه کلوسوس غیر قابل استفاده است.

۱۰۳) همه لباس‌های مخصوص Javelin دارای سرعت و انعطاف پذیری متنوعی در نوع خود هستند؛ با این حال زمانی که خارج از سیستم مبارزه هستید، Javelin شما دقیقاً با همان سرعتی حرکت می‌کند که سایر بازیکنان حرکت می‌کنند تا تمامی تیم بتوانند در کنار همدیگر بمانند.

۱۰۴) جت‌های موجود در Javelin شما بلاخره پس از مدتی که در هوا قرار داشتید، داغ می‌کنند و شما نیاز دارید تا هر از چند گاهی بر روی نقطه‌ای فرود بیایید تا بتوانید جت‌های لباس‌تان را خنک کنید و یا راه دیگری برای خنک کردن آن‌ها پیدا کنید. البته در ادامه شما می‌توانید خلبان لباس را ارتقا داده تا بتوانید در مسیرهای بالاتری نیز پرواز کنید.

۱۰۵) زمانی هم که جت‌های لباس مخصوص شما بیش از اندازه داغ شوند، شما سقوط می‌کنید. با این حال نیازی نیست نگران باشید، زیرا در حین سقوط مقداری کنترل دارید.

۱۰۶) لباس‌های مخصوص Javelin در حین مبارزات و شرایط مختلف دیگر قطعاً آسیب می‌بینند و نوار سلامتی و سایر نوارهای بازی به شکل‌های مختلف گرافیک به اطلاع شما می‌رسید. با این حال این ضرباتی که به شما وارد می‌شود، باعث نمی‌شود که لباس Javelin عملکردی ضعیف‌تر از قبل از خود نشان دهد و همه چیز مانند قبل خواهد بود.

۱۰۷) هیچ‌گونه سیستم بازیابی خودکار جان در بازی وجود ندارد و شما برای بالا بردن میزان جان دستگاه Javelin خود باید دست به برداشتن منابع جان بخش در بازی بزنید.

۱۰۸) همانند سیستم برداشتن جان در محیط بازی، مهمات و ابزار مورد نیاز دیگر شما نیز در سراسر جهان بازی برای برداشتن موجود است.

۱۰۹) زمانی که در حال مبارزه هستید و در میان مسیر نابودی دشمنان کشته می‌شوید، لازم نیست نگران این باشید که باید همه فعالیت‌های خود را از اول شروع کنید، زیرا نقاطی در بازی وجود دارند که بتوانید دوباره از اواسط مبارزه خود بازی را آغاز کنید.

۱۱۰) شما می‌توانید از میان هر چهار لباس Javelinای که در طول بازی آزاد کرده‌اید، در پایگاه‌های درون بازی یعنی Fort Tarsis و Strider هر کدام را که دوست داشتید، یکی را انتخاب و تعویض کنید.

بخش آنلاین و کو آپ بازی Anthem

۱۱۱) در حال حاضر هیچ‌گونه برنامه‌ای برای قرار دادن بخش کو آپی در بازی Anthem که در آن بازیکنان بر روی یک مبل نشسته و بر روی یک صفحه نمایشگر در کنار هم بازی را تجربه کنند وجود نداشته و کو آپ بازی تنها شامل بخش آنلاین می‌شود.

۱۱۲) اگر شما به همراه دوست‌تان دقیقا در همان بخشی از داستان باشید که او نیز در آن جا حضور دارد، اگر به بازی او پیوسته و به وی کمک کنید که آن مرحله را رد کند، اعتبار کاملی برای این عمل‌تان دریافت می‌کنید. البته اگر شما آن مرحله را رد کرده باشید، به دلیل اینکه به یک فرد دیگر کمک رسانی کرده‌اید، اعتبار و جوایزی خاص به این دلیل دریافت می‌کنید.

۱۱۳) همه محتویاتی که در بازی Anthem وجود دارند، قابلیت این موضوع را دارند که چندنفره انجام شوند و بازیکنان می‌توانند با استفاده از سیستم یافتن بازیکن، برای رد کردن یک بخش، درخواست بفرستند.

۱۱۴) شما این قابلیت را خواهید داشت که سیستم یافتن بازیکن را کاملاً کنترل کرده و تعیین کنید که چه نوع بازیکنی با چه قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی را برای‌تان پیدا کند و استودیوی بازی‌سازی BioWare نیز مطمئن شده که شما دقیقاً همان چیزی را پیدا کنید که به دنبالش می‌گردید.

۱۱۵) زمانی که دست به انجام فعالیت‌های بازی به کمک فرد دیگری می‌زنید، پس از اتمام آن فعالیت، بازی امتیازات و جوایزی که در پایان به بازیکن باید تعلق گیرد را به طور مساوی بین بازیکنانی که با هم بازی کرده‌اند تقسیم می‌کند.

۱۱۶) چت صوتی و ارتباطات میان بازیکنان در بازی حضور دارد، با این حال BioWare می‌خواهد این قابلیت را بیشتر برای تیم‌هایی قرار دهد که قرار است تمامی محتویات بازی را با همدیگر طی کنند و نیازشان به چت صوتی احساس می‌شود. با این وجود به دلیل اینکه بازیکنانی دست به اذیت سایر پلیرها در چت‌های صوتی می‌زنند، ممکن است که برنامه‌های این سیستم تغییر کند.

۱۱۷) در بازی ابزارهایی وجود دارد که اگر افرادی دست به آزار و اذیت سایر بازیکنان زدند، با آن‌ها برخورد شود.

۱۱۸) سرگروه‌های هر تیم در بازی توانایی بیرون انداختن بازیکنانی که ناخواسته وارد تیم شده‌اند را دارند.

۱۱۹) اگر شما تصمیم بگیرید که در بخش آزادانه بازی به یک بازیکن پیوسته و به او کمک کنید، خود به خود به موقعتی که او در آن قرار دارد، تلپورت می‌شوید و نیازی نیست که برای ملاقات با وی، مسافت زیادی را پرواز کنید.

خصوصیات تکنیکی و سوالات مربوط به آن در بازی Anthem

120) نرخ فریم بازی Anthem بر روی رایانه‌های شخصی به هیچ وجه قفل نخواهد شد.

121) بازی Anthem هم‌چنین بر روی ۳۰ فریم بر ثانیه بر روی نسخه‌های مربوط به کنسول نیز قفل نیست. مخصوصاً بر روی نسخه‌های ایکس باکس وان ایکس و پلی استیشن 4 پرو.

122) استودیوی بازی سازی BioWare در حال حاضر هیچ‌گونه برنامه‌ای برای ایجاد سیستم کراس پلتفرم در بازی Anthem ندارد، با این حال این استودیوی کانادایی تصمیم به اجرای امکان کراس پلتفرم برای ذخیره‌های بازی را در سر دارد.

123) هم‌چنین استودیوی بازی‌سازی BioWare تصمیم به اجرای طرح، خاموش کردن نوار آمار و ارقام خسارت‌های جانی به انتخاب بازیکنان دارد که به احتمال زیاد این برنامه در بازی پیاده خواهد شد.

124) در نسخه رایانه‌های شخصی بازی Anthem امکان بهره بری از کنترلرهایی جدا از کنترلرهای ثابت رایانه‌های شخصی وجود دارد.

125) با این وجود برعکس این موضوع وجود نداشته و در حال حاضر شما نمی‌توانید از کنترلرهای رایانه‌های شخصی یعنی ماوس و کیبورد بر روی نسخه‌های کنسولی استفاده کنید.

نکات جالب در رابطه با بازی Anthem

126) به طور قطع نکات و اشاراتی به بازی‌ها و ساخته‌های سابق استودیوی بازی سازی BioWare در بازی Anthem وجود دارد.

127) مردمی که در بخش دموی شرکت EA از بازی Anthem به تجربه پرداخته بودند، افرادی حرفه‌ای در زمینه بازی‌های ویدیویی بودند که آن دمو را چندین بار متوالی تجربه کردند. در پایان تنها چیزی که آن افراد می‌توانستند به زبان بیاورند این بود که بخش‌های مربوط به قلعه‌ها به شدت سخت هستند.

128) برای افرادی که در رابطه با موقعیت موضعی خلبان بازی سوالاتی داشتند، پاهای خلبان شما در اصل در ناحیه زانوهای لباس مخصوص Javelin قرار دارد.

129) هنوز هیچ‌گونه لباس و کالاهای تزئینی فیزیکی در رابطه با بازی Anthem در دست انتشار قرار ندارد، ولی بهتر است مقداری برای این موضوع صبر کنید.

130) بر خلاف شایعاتی که در این رابطه به وجود آمده است، بازیگر مشهور هالیوود سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) برای صداپیشگی در بازی Anthem استخدام نشده است.

131) هیچ‌گونه تنظیماتی برای شخصی‌سازی جنسی برای شخصیت‌های مونث در بازی Anthem وجود ندارد.

نکاتی در پایین آمده‌اند بر اساس لایو استریم یک ساعته وب‌سایت IGN با سازندگان بازی Anthem به دست آمده‌اند:

132) لباس‌های Javelinای گروه‌های طوفان و گیرنده در بازی برای اسلحه‌های سرد خود از یک شمشیر استفاده می‌کنند. زمانی که از سازندگان بازی سوال شد که آیا در بازی شمشیر وجود دارد، آن‌ها اشاره کردند که «در این لحظه درباره طوفان و گیرنده صحبت نمی‌کنیم».

133) لباس‌های Javelinای گروه‌های طوفان و گیرنده در بازی از قابلیت نامرئی شدن و استتار استفاده می‌کنند. زمانی که از سازندگان بازی سوال شد که آیا در بازی قابلیت استتار وجود دارد، آن‌ها اشاره کردند که «در این لحظه درباره طوفان و گیرنده صحبت نمی‌کنیم».

134) ده عدد زیرمجموعه گروهی در بازی وجود دارد. در طی دمو، مارک دارا اشاره کرد که آن‌ها افق‌های وسیع‌تری را برای بازی می‌بینند و به احتمال زیاد از زیرمجموعه‌های مختلفی پشتیبانی کنیم زیرا بازی بسیار بزرگ شده است. با این حال نیازی نیست نگران این موضوع باشید که گروهک‌های مختلف فضای کافی برای خود نداشته باشند، زیرا بازی از نظر محیطی کاملاً برنامه ریزی شده تقسیم شده است و مشکلی پیش نخواهد آمد.

135) در حال حاضر هیچ‌گونه مجازات بزرگی برای مردن در بازی وجود ندارد و شما نیز قرار نیست چیزی را پس از مردن از دست بدهید.

136) لوت‌هایی که در بازی برای شما افتاد و فراموش کردید که آن‌ها را بردارید به صورت یک نامه در Fort Tarsis به اطلاع شما رسانده خواهند شد. با این حال این سیستم برای ابزار معمولی و عادی بازی اجرا نشده و از اهمیت برخوردار نیست.

137) شش مدل از لوت در بازی حاضر هستند؛ معمولی، نامعمول، نادر، حماسی، افسانه‌ای و شاهکار.

138) قلعه‌ها ترکیبی از دو محیط داخل و خارج هستند. BioWare از لفظ دخمه برای آن‌ها استفاده نکرد، زیرا دخمه‌ها شامل سیستم غار می‌شوند یا حتی قصر. قلعه‌ها شامل محیط‌های بسیار بزرگی هستند که شامل بیرون نیز می‌شوند.

139) قلعه‌ها به طور میانگین تجربه‌ای سی تا چهل دقیقه هستند.

140) موجود خرگوش‌شکل کوچکی که در طی گیم‌پلی لایو استریم نمایش داده شد گراویت نام دارد. او به اندازه یک سگ معمولی است.

141) موجودات گرگ‌شکل درون بازی Anthem حدود ده فوت قد دارند. در نهایت، تمامی موجودات درون سیاره Anthem از اندازه واقعی شان در زمین بزرگ‌تر هستند.

142) زمانی که به صورت تکی بازی می‌کنید، می‌توانید از کمبوها استفاده کنید. به عنوان مثال می‌توانید از لباس رنجر که شامل نارنجک‌های یخی است و کمبوی شوکش استفاده کنید. شما هم‌چنین می‌توانید این کار را با حملات رعد و برقی نیز انجام دهید.

143) ورژن افسانه‌ای از نارنجک انجماد لباس رنجر میزان تاثیر انجماد نارنجک را افزایش داده است. این بدان معنا است که سطح‌های بالاتر اسلحه‌ها تنها یک اسم نبوده و روی اثر آن‌ها نیز تاثیر می‌گذارد.

144) وارنر اشاره کرد که زمانی که شما قصد دارید تا تاثیرگذاری یک قدرت را (قدرت‌های یخی، برقی، آتشین و…) برای موجودات بسیار بزرگی مانند Swarm Tyrant فعال کنید، قرار نیست با تنها یک نارنجک انجماد و یا یک شلیک آتش افکن موفق به انجام این کار شوید. شما واقعا باید حملات خود را در جهت موفقیت برنامه‌ریزی کرده و خلاقانه عمل کنید. زمانی که دشمن مورد نظر را به اندازه کافی خسته و زخمی کردید، آن زمان است که می‌توانید حمله‌ای موفقیت آمیز با استفاده از قدرت‌های ویژه انجماد و آتش داشته باشید.

145) قابلیت‌های نهایی لباس کلوسوس در طی نمایش گیم‌پلی‌ای که در لایو استریم رخ داد، خود را به خوبی نشان دادند. این لباس قابلیت استفاده از موشک‌های اتمی را داشته که می‌تواند به طور کلی سرنوشت بازیتان را تغییر دهد.

146) انیمیشنی که در آن Javelin شما فرود می‌آید، چیزی است که شما توانایی شخصی‌سازی آن را دارید.

147) BioWare هم‌چنین در حال آزمایش قابلیت‌ای است که در آن بتوانید انیمیشن مبارزات را نیز شخصی‌سازی کنید.

148) شما قابلیت راندن The Strider را ندارید.

149) شما می‌توانید Javelin که انتخاب کردید را در داخل The Strider مشاهده کنید.

150) آیکون‌های بر روی نقشه شامل حداقل قلعه‌ها، ماموریت‌ها، بازی آزاد، ناحیه‌های سفر سریع و نواحی فرود است.

151) در جواب به این سوال که چه نیازی برای رفتن به Fort Tarsis وجود دارد وقتی که می‌توان از The Strider به عنوان یک پایگاه سیار سریع استفاده کرد گفته شد که Fort Tarsis شامل فروشنده‌هایی است که در جای دیگر حضور ندارند. چیزهای بیشتری برای یافتن در آن جا پیدا می‌شود، بیشتر نقش‌آفرینی بازی در آن جا صورت می‌گیرد. هم‌چنین این مکان در نقطه بسیار بالایی از دنیا بازی قرار دارد، بنابراین زمانی که از آنجا می‌روید، بیشتر از The Strider ارتفاع می‌گیرید.

152) دلایل خیلی کمی وجود دارد که مکان امن درون Javelinتان را در خارج از Fort Tarsis یا The Strider ترک کنید. زمانی هم که این موقعیت‌ها رخ می‌دهند، مربوط به بخش داستانی است.

153) سیستم ساخت و ساز در بازی Anthem وجود دارد؛ این موضوع به این معنی است که لوازم مورد نیازی نیز در دنیای بازی برای جمع‌آوری وجود دارد..

154) شما قادر خواهید بود تا مقدار کمی از لوازم مورد نیاز برای ساخت و ساز را از فروشنده‌ها خریداری کنید. با این حال تنها می‌توانید از پول درون بازی برای خرید و فروش استفاده کرده و خبری از پول خارج از بازی نیست.

155) شاید موقعیت‌های زیادی برای استفاده از شخصی‌سازی‌های خارج از بازی در آینده وجود داشته باشد. به عنوان مثال بهره بری از اسکین Titanfall برای لباس کلوسوس یا اسکین آیزاک کلارک (از بازی Dead Space).

156) زمانی که پرسیده شد که آیا امکان پوشیدن لباس کسانی که آن‌ها را می‌کشیم وجود دارد، دارا جواب داد که در Anthem خیر، ولی در دنیا واقعی چرا.

157) هیچ‌گونه لختی در Anthem وجود ندارد.

منبع : وینفون
373 پست
رسول امینی
I Was Born in 1997 and Played My First Game in 2005 Which it Was Resident Evil 4. A Huge Fan of Video Games, Especially Open-world, Historical and Survival Horror Genre and Spend a Lot of Time on Playing. My Top No-Doubt Games Are Dark Souls 3, The Witcher 3: Wild Hunt, Resident Evil 4, Horizon Zero Dawn, God Of War 2018 and Bloodborne. Most of the Time in My Daily Life, i Write Articles for WinPhone.Ir
مطالب مرتبط
در مای نوکیا بخوانید
دیدگاه کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده
برای نوشتن دیدگاه می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید ورود ارسال نظر به صورت مهمان
برچسب ها: , , , ,