بایوور در حال سپری کردن آخرین مراحل توسعه عنوان Anthem قبل از انتشار بازی است. این نخستی آیپی جدید آنها بعد از عنوان Dragon Age است که در سال 2009 معرفی شد. تعدادی از توسعهدهندگان رده بالای بایوور، دیروز در مصاحبهای که توسط Polygon منتشر شده است، در مورد پروفایل استودیو صحبت کردند. در ادامه با وینفون همراه باشید تا جدیدترین صحبتهای اعضای بایوور را در خصوص عنوان Anthem و آینده کاری استودیو بخوانید.
کیسی هادسون (Casey Hudson)، مدیر کل استودیو و کسی که قبل از ترک بایوور به مدتی کوتاه، در جریان فاز کانسپت، بر روی توسعه بازی نظارت داشته است، اظهار داشت که “مسیر بحرانی” (خط داستانی اصلی) بسیار بزرگ است؛ اگر چه شاید پایانی که در مسیرهای بحرانی دیگری که در عناوین دیگر یافت میشود را نتوان در این عنوان دید. دلیل این موضوع آن است که Anthem به گونهای طراحی شده تا پیچشهای داستانی جدیدی را در طول زمان و در جریان فاز live service خود دریافت کند. در ادامه صحبتهای هادسون را در این خصوص میخوانید:
ما نمیخواستیم که از صفر تا صد همه چیز را برای شما فاش کنیم. ما در واقع میخواستیم که شما قادر به غرق شدن در بازی و دریافت تجربهی بزرگی باشید که مفهوم این جهان و این تجربه را تعریف کرده است. ما هر چهار زره جاولین و یک مسیر داستانی بحرانی را خواهیم داشت.
در Mass Effect 1، ما برنامه 40 یا 50 سیاره را داشتیم که بتوانید آنها را کشف کرده و کاوش کنید. اما داستان بازی به عنوان مسابقهای با زمان نوشته شده بود و بازیبازان به دلیل ماهیتی که داستان داشت، در 13 الی 15 ساعت آن را تمام میکردند.
مسیر بحرانی در Anthem، در خدمت هدفی متفاوت قرار گرفته است. هدفش این است که شما را به جهانی معرفی کند که به زندگی در آن ادامه دهید تا این که داستانی را برای شما روایت کند که پایانی داشته باشد. مسیر بحرانی در خدمت اهدافی است که قرار است پویا باشند و به صورت هفتگی یا ماهیانه تغییر کنند؛ بنابراین این موضوع، فشار ناشی از پایان دادن به داستان را از بین میبرد.
در ادامه این مصاحبه، جاناتان وارنر (Jonathan Warner)، کارگردان بازی که قبلا به عنوان تهیهکننده ارشد در Mass Effect 3 Multiplayer و بستههای الحاقی آن همکاری داشته است، اظهار داشت که هنوز در مورد این که عنوان بعدی بایوور چندنفره خواهد بود یا خیر، تصمیمگیری نشده است:
اینطور نیست که ما تصمیم گرفته باشیم که تمامی عناوین ما در آینده شبیه به Anthem باشند. با پیشروی ما رو به جلو، عناوین دیگرمان را از چارچوب ابزارهایی که لازم است در مورد آنها صدق کند، خارج میکنیم. این که آیا آنها هم چندنفره خواهند بود یا خیر، خواهیم دید.
البته سه عنوان اخیر بایوور قبل از Anthem (عناوین Dragon Age: Inquisition، Mass Effect 3 و Mass Effect: Andromeda) همگی حاوی یک بخش چندنفره تعاملی بودند اما سوال این است که آیا پروژه بعدی بایوور نیز (که طبق اطلاعاتی که داریم، یک عنوان Dragon Age خواهد بود) شبیه به Anthem، چندنفره-محور خواهد بود یا خیر؛ اگر چه ممکن است شاهد پیادهسازی متفاوت آن در Dragon Age باشیم.
عنوان Anthem قرار است در تاریخ جمعه 3 اسفند ماه 1397 (22 فوریه 2019 میلادی) بر روی کنسولهای پلیاستیشن 4، ایکس باکس وان و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر شود. مشترکین Origin و EA Access قادر خواهند بود که یک هفته زودتر و در تاریخ 26 بهمن ماه مصادف با 15 فوریه 2019 به بازی دسترسی داشته باشند.
- چهارشنبه 24 بهمن 1397 17:00
- بدون نظر
- هادی اسماعیلزاده
- _ایکس باکس و گیمینگ پنل جدید , اخبار , اخبار اکس باکس