_ایکس باکس و گیمینگ پنل جدید

سازندگان از تنوع سلاح‌ها در عنوان Borderlands 3 می‌گویند "ما همیشه تلاش می‌کنیم از خودمان جلو بزنیم"

تنوع و نوآوری مکانیکی و ظاهری در تجهیزات و سلاح‌ها در هر عنوانی که بر مفهوم لوت تمرکز داشته باشد، همیشه یک موضوع حیاتی بوده است و عناوین بسیار کمی وجود دارند که توانسته باشند مانند سری عناوین Borderlands در این زمینه موفق عمل کنند. ما قبلا در مورد این که چگونه این عنوان تیراندازی قرار است تا تنوع را به مجموعه عظیم سلاح‌های خود اضافه کند و این که چگونه قرار است تا همین تنوع را به مبارزات بازی نیز تزریق کند، صحبت‌های زیادی شنیده بودیم. در ادامه مطلب با وینفون همراه باشید.

اخیرا آنتونی نیکولسون (Anthony Nicholson)، تهیه‌کننده ارشد بازی در استودیوی گیرباکس سافتور (Gearbox Software)، در جریان مصاحبه‌ای گروهی در E3 2019 با سایت GamingBolt صحبت کرده و در این زمینه اطلاعات بیشتری را در اختیار ما قرار داده است.

نیکولسون در صحبت‌های خود اشاره کرد که روند رسیدن به ایده‌های مختلف برای این همه سلاح چگونه طی می‌شود:

این موضوعی است که همیشه به آن فکر می‌کنیم، اینطور نیست؟ بسیاری از این محتویات از تعاملات اعضای تیم با یکدیگر نشات می‌گیرد. بسیاری از سلاح‌های ما ایده خود را از جمع شدن اعضا در یک اتاق و تطبیق دادن چیزهای مختلف با هم و در نهایت رسیدن به چیزهای دیوانه‌واری مانند آن می‌گیرند. کارهای مشخصی وجود دارند که می‌خواستیم در گذشته انجام دهیم و یا در حال فکر کردن به این هستیم که در آینده آن‌ها را عملی کنیم. بنابراین بسیاری از آن‌ها وقتی که در آن اتاق هستیم، با هم مطرح می‌شود. چالشی که در زمینه ساخت این همه سلاح وجود دارد این است که راه درست برای ترکیب آن با گیم‌پلی و موانع مختلف را پیدا کنیم.

نیکولسون در ادامه در مورد تعدادی از سلاح‌ها که به دیگران تشر می‌اندازند و یا به سمت آنان همبرگر پرتاب می‌کنند صحبت کرد و این که چگونه این سلاح‎‌ها در کنار مکانیزم‌های جدیدی که معرفی شده‌اند به بازی‌بازان کمک می‌کنند تا به شیوه‌هایی متنوع و متفاوت در مبارزات شرکت کنند:

همانطور که گفتید ما سلاح‌های متفاوتی در بازی داریم که کارهای مختلفی انجام می‌دهند. ما سلاح‌هایی داریم که همبرگر شلیک می‌کند. سلاح‌هایی داریم که پا دارند و یا سلاح‌های که تشر می‌اندازند. اما تمامی این سلاح‌ها متناسب با سبک بازی شما در بازی به کار می‌روند. شما می‌توانید با اطلاع از نحوه کار این سلاح‌ها، به شیوه‌های مختلفی در مبارزات شرکت کنید. ما برای اولین در این بازی اسلحه Atlas را به کار برده‌ایم که می‌توانید یک دارت ردیاب را با آن شلیک کنید و حال شما گلوله‌های هوشمند دارید؛ می‌توانید در گوشه‌ای پنهان شوید و آن را شلیک کنید و گلوله دشمنان را دنبال خواهد کرد. اگر جدیدترین تریلر را مشاهده کرده باشید، سلاحی را می‌بینید که خود سلاح شلیک می‌کند. فکر کنم این خلاقانه‌ترین کاری است که می‌توانستیم انجام دهیم.

نیکولسون بسیار از اعضای تیم توسعه سپاس‌گزاری کرد و این که چگونه تلاش می‌کنند از خودشان جلو بزنند و به نظر او، این همان دلیلی است که موجب افزایش تنوع در سلاح‌های داخل بازی شده است:

تیم توسعه بسیار فوق‌العاده است. جیمی بارنت (Jimmy Barnett) و افرادی که در زمینه سلاح‌ها کار می‌کنند اشتیاق و تمایل بسیاری دارند تا بازی را بر اوج ساختاری که در طول این سری شکل داده‌ایم توسعه دهند. ما همیشه سعی می‌کنیم از خودمان جلو بزنیم. حرفی که می‌خواهم بزنم این است که ما بهتر یا بدتر می‌شویم ولی هیچوقت ساکن نمی‌مانیم. بنابراین شما باید به طور مداوم تلاش کنید تا با هر کاری در طول روز انجام می‌دهید بهتر شوید. تیم ما در گیرباکس با این حرف تجسم می‌شود. ما تلاش می‌کنیم تا بر مبنای کاری که قبلا انجام داده‌ایم بازی را توسعه دهیم و با هم کار کنیم و انواع مختلف گیم‌پلی و سلاح‌ها را گسترش دهیم.

همچنین نیکولسون در این مصاحبه در مورد نحوه گسترش المان‌های Co-op و اجتماعی Borderlands 3 و این که روایت داستانی چقدر در بازی مهم خواهد بود صحبت کرد.

عنوان Borderlands 3 قرار است در تاریخ جمعه 22 شهریور ماه 1398 مصادف با 13 سپتامبر 2019 میلادی بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه و منتشر شود.

منبع :

GAMINGBOLT

264 پست
هادی اسماعیل‌زاده
دانشجوی ارشد تبدیل انرژی که علاقه زیادی به بازی‌های رایانه‌ای خصوصا عناوین نقش‌آفرینی داره. اوقات فراغت خودشو با فیلم و کتاب پر میکنه و در حال حاضر در بخش گیمینگ وینفون مشغول به فعالیت است.
مطالب مرتبط
تبلیغات
دیدگاه کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده
برای نوشتن دیدگاه می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید ورود ارسال نظر به صورت مهمان
برچسب ها: , , , , ,