_ایکس باکس و گیمینگ پنل جدید

تعداد باس‌های Borderlands 3 غیر قابل تصور است

وقتی که به سری Borderlands به عنوان یک فرانچایز نگاه کنید، احتمالا به چیزهای زیادی که این فرانچایز که به دست استودیوی گیرباکس (Gearbox) ساخته شده است، فکر خواهید کرد که همیشه به خاطر داشتن این ویژگی‌ها معروف بوده است. حس شوخ طبعی جنون آمیز، حالت هنری منحصر به فرد، کلاس‌های ویژه و همینطور احتمالا چیزهای دیگری که بیشتر از سایر ویژگی‌های این بازی به چشم می‌خورد که آن هم سیستم لوت است.

شاید عده زیادی از مردم این سری را به عنوان پیشگام سبک Looter Shooter فعلی که توسط بازی‌هایی نظیر Destiny, Anthem و همینطور The Division گرفته شده است، بشناسند.

یکی از ویژگی‌هایی که احتمالا تا به حال زیاد به آن فکر نکرده‌اید، باس‌های بازی هستند. به غیر از Handsome Jack شخصیت‌های منفی آنچنان زیادی دیگر در این سری به چشم نمی‌خورد که حضور موثر و برجسته‌ای در این بازی از خودشان نشان داده باشند. اما ظاهر با عنوان پیشروی Borderlands 3 تیم توسعه دهنده این سری به دنبال ایجاد یکسری تغییرات بیشتر و جدیدتر در این مجموعه است. طبق ادعای عده‌ای از کسانی که در کار ساخت و توسعه این بازی دست دارند، این بازی قول وجود تعداد بسیار زیادی باس فایت به با‌زی‌بازان می‌دهد که امیدوارند برایشان به یادماندنی و خاطره انگیز شود.

در طی نشستی با GamesIndustry.biz، اعضای کلیدی تیم توسعه دهنده سری Borderlands درمورد چیزهای مختلفی که درمورد این دنباله مورد انتظار وجود دارد، صحبت کردند (که یکی از آن‌ها هم پاکسازی و از بین بردن دوباره تمام مباحث مربوط به پرداخت‌های درون برنامه‌ای بوده است). در این نشست کریس براک (Chris Brock)، تهیه کننده این مجموعه، جزئیات قابل قبولی درمورد این که این بازی از نظر باس فایت چه چیزی در ویترین خود برای بازی‌بازان تدارک دیده است، ارایه کرد. وی برای این موضوع قول داد که Borderlands 3 دارای تعداد غیر قابل تصوری از باس فایت‌ها است. همچنین وی در این زمینه به ذکر این نکته نیز پرداخت که تمام تیم سازنده این بازی کنار گذاشته شدند تا روی باس فایت‌های این بازی بیشتر کار کنند. این موضوع چیزی است که آن‌ها در معرفی و رونمایی اخیر از گیم پلی این بازی نیز به آن اشاره‌هایی کرده بودند و آن را مورد توجه قرار داده بودند. براک در این زمینه چنین اظهار کرد که:

تعداد باس‌هایی که در این بازی وجود دارند و همینطور آن لحظه‌های بسیار مهم و بزرگ [جایی که باس‌ها به بازی‌باز معرفی می‌شوند] بسیار بیشتر از تمام نسخه‌های دیگر سری بازی‌های Borderlands است.

براک در ادامه صحبت‌های خود در این زمینه چنین اضافه کرد که:

واقعا یک رقم دیوانه کننده و غیر قابل تصور. پیشبرد این بخش به قدری بزرگ و سنگین بود که دپارتمان من فقط برای آن لحظات بسیار بزرگِ باس‌ها یک دپارتمان تازه به وجود آورد. مت کاکس (Mat Cox)، دوست من، تیم باس‌ها را هدایت و سرپرستی می‌کند و تنها کاری به بر عهده وی سپرده شده این است که آن باس فایت‌های بزرگ و اصلی بازی که در Borderlands 3 به وجود می‌آید را مدیریت کند. ما این مشکل را بدین شکل حل کردیم. عده بیشتری به خدمت گرفتیم تا به بهترین شکل ممکن از پس آن بر بیایم.

زمانی که Borderlands 3 در تاریخ ۲۲ شهریور سال جاری شمسی برابر با ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۹ میلادی برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی به انتشار برسد، متوجه خواهیم شد که کار تیم توسعه دهنده این بازی برای اختصاص یک تیم ویژه برای مدیریت و پیشبرد باس‌ها و باس فایت‌های این بازی کار موثری بوده یا نه.

منبع :

GAMINGBOLT

692 پست
عرفان رحیمی صادق
مطالب مرتبط
در مای نوکیا بخوانید
دیدگاه کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده
برای نوشتن دیدگاه می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید ورود ارسال نظر به صورت مهمان
برچسب ها: , , , , , , , ,