قابلیت کراس‌پلی همیشه یکی از ویژگی‌های اصلی Sea of Thieves بوده و Rare آن را به عنوان یک ویژگی حیاتی برای بازی توصیف کرده است. با این حال در آخرین ویدئوی به‌روزرسانی که سازندگان دیروز در یوتوب پست کرده‌اند، جوئی نیات (Joe Neate) اظهار داشت که به دنبال بازخوردهای جامعه بازی‌بازان، قابلیت کراس‌پلی، قبل از آغاز حالت آرنای متمرکز بر PvP که سال جاری میلادی در دسترس قرار خواهد گرفت، تبدیل به یک گزینه اختیاری خواهد شد.

در ادامه توضیحات او را در این خصوص می‌خوانید:

واضح است که Sea of Thieves یک عنوان کراس‌پلی است و ما بسیار علاقمند به فرصت‌هایی هستیم که این ویژگی برای بازی به ارمغان می‌آورد. ما بسیار تمایل داریم که دارندگان رایانه‌های شخصی و کنسول بتوانند با یکدیگر بازی کنند. این موضوع مزایای بسیاری به دنبال دارد اما از طرفی ما به بازخوردهای بازی‌بازان خود اهمیت می‌دهیم مخصوصا حالا که حالت آرنا در شرف عرضه است و همه این احساس را دارند که گزینه‌ای برای ارتقای سطح خود در اختیار دارند.

ما در داخل استودیو در مورد این موضوع به طور مفصل بحث کرده‌ و به یک راه‌حل دست یافته‌ایم و در حال کار برروی پیاده‌سازی آن هستیم. ما می‌خواهیم مطمئن شویم که این گزینه قبل از عرضه آرنا در دسترس قرار گیرد. اگر شما بر روی کنسول بازی و از کنترلر استفاده می‌کنید، این گزینه را در اختیار دارید تا تنها با بازی‌بازانی بازی کنید که آن‌ها نیز از کنسول و کنترل استفاده می‌کنند.

این موضوع دوطرفه خواهد بود و شما می‌توانید این گزینه را بسته به این که بخواهید با چه کسی بازی کنید و شرایطی که در آن لحظه دارید، تغییر دهید.

ما بازخوردهای فراوانی حول این موضوع دریافت کردیم و در مورد آن خیلی صحبت کرده‌ایم و ما کاملا باور داریم که این رویکرد مخصوصا با توجه به عرضه این حالت رقابتی، بسیار مناسب است. به محض این که این ویژگی را در بازی پیاده‌سازی کردیم، چه در حالت Adventure و چه در حالت Arena، این گزینه در اختیار شما قرار خواهد گرفت؛ بنابراین این گزینه در تمام بازی ارائه خواهد شد.

ما از ماوس و کیبورد در کنسول پشتیبانی خواهیم کرد. اگر شما تصمیم گرفته باشید از ماوس و کیبورد در کنسول استفاده کنید، به طور خودکار در قابلیت کراس‌پلی قرار خواهید گرفت.

نیات همچنین در مورد تغییراتی که در مبارزات بازی اعمال خواهد شد صحبت کرد. در درجه اول تغییرات در زمینه بالانس اعمال می‌شود بدین منظور که همه سلاح‌ها در شرایط مختلف ارزش خود را حفظ کنند اما در درجه بعدی هدف این است که مبارزات روان‌تر شود:

تغییراتی که در به‌روزرسان (6 فوریه) اعمال می‌شود تا حدودی ما را به هدف خود نزدیک می‌کند ولی با توجه به نزدیک شدن عرضه حالت آرنا، به‌روزرسان‌های دیگری نیز خواهیم داشت که در آن‌ها تمرکز بر بخش مبارزات بسیار مهم است.

جدای از آن چه در این به‌روزرسان انجام داده‌ایم، ما به مبارزات بازی بسیار توجه داریم؛ این که چطور آن را روان‌تر کنیم و این که چطور مطمئن شویم که هر سلاحی به معنای واقعی کلمه نقش تعریف‌شده خود را دارد.

نظر شما در مورد این تغییرات چیست؟ دیدگاه‌ خود را با وینفون به اشتراک بگذارید.

منبع :

WCCFTECH

270 پست
هادی اسماعیل‌زاده
دانشجوی ارشد تبدیل انرژی که علاقه زیادی به بازی‌های رایانه‌ای خصوصا عناوین نقش‌آفرینی داره. اوقات فراغت خودشو با فیلم و کتاب پر میکنه و در حال حاضر در بخش گیمینگ وینفون مشغول به فعالیت است.
مطالب مرتبط
تبلیغات
دیدگاه کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده
برای نوشتن دیدگاه می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید ورود ارسال نظر به صورت مهمان
برچسب ها: , , , , ,