Cyberpunk 2077، عنوان نقش‌آفرینی در دست ساخت استودیوی سی‌ دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، در نظر دارد تا از یک منظر کلیدی، راه خود را از عناوین The Witcher جدا کند. اگر چه The Witcher انتخاب‌های بامعنی زیادی را در داستان ارائه می‌داد با این وجود اکثر آن‌ها تا زمانی که بحث گیم‌پلی موردتوجه قرار داشت، در یک حلقه جامد و سخت گرفتار می‌شدند. Cyberpunk 2077 قصد دارد تا در هر دوی این حوزه‌ها، گزینه‌هایی متعدد در اختیار بازی‌باز قرار دهد. در ادامه با وینفون همراه باشید.

اخیرا ماتیئوز توماس‌کیویچ (Mateusz Tomaszkiewicz)، طراحل مراحل Cyberpunk 2077، در مصاحبه‌ای با Area Jugones اظهار داشته است که آزادی انتخاب بازی و ماهیت غیرخطی آن مواردی هستند که به جدا شدن راه بازی از The Witcher کمک می‌کند و شکل جدیدی از تجربه را به بازی‌باز ارائه می‌دهد.

توماس کیویچ اظهار داشت که اگر چه Cyberpunk 2077 هنوز هم المان‌ها و ویژگی‌هایی مانند تصمیم‌گیری در روایت داستان و پیامدها و شخصیت‌های قوی با نویسندگی خوب که در عناوین قبلی سی دی پراجکت رد وجود داشتند را ارائه می‌دهد، با این حال این بازی نسبت به عناوین قبلی تمرکز بسیار بیشتری بر ارائه درجه آزادی بیشتر به بازی‌بازان در طول گیم‌پلی بازی دارد که این موضوع در تاریخ استودیو بی‌سابقه است. در ادامه بخشی از صحبت‌های او را در این خصوص می‌خوانید:

ما هنوز المان‌هایی که در عناوین قبلی وجود داشتند را داریم. همانطور که قبلا اشاره کردم، ما تصمیم‌گیری‌ها، پیامدها، شخصیت‌پردازی‌های خوب و موارد دیگر را داریم. من عقیده دارم مورد جدیدی که در پروژه وجود دارد و آن را وارد مرحله دیگری می‌کند، غیرخطی بودن گیم ‌پلی بازی است که ما این موضوع را هنگام تجربه ماموریت‌ها کشف خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت:

این بدین معناست که بر اساس شخصیتی که خلق کرده‌اید، ابزارهایی که استفاده می‌کنید و غیره، راه‌های زیادی برای کامل کردن ماموریت‌ها وجود دارد و من فکر می‌کنم  این چیزی است که عنوان ما را از The Witcher متمایز می‌سازد زیرا در The Witcher، ما یک حلقه اساسی در گیم‌پلی بازی داشتیم و تنها در بخش روایت داستان بود که شاهد یک روند غیرخطی بودیم. این بار گیم‌پلی بازی نیز ساختاری غیرخطی خواهد داشت. من معتقدم اینجاست که تفاوت بزرگ به شکل پیچیدگی در ماموریت‌های ما در مقایسه با The Witcher خود را نشان می‌دهد.

توماس کیویچ در این مصاحبه به تنوع سلاح‌های بازی و نیز سایر عناوینی که Cyberpunk 2077 از آن‌ها الهام گرفته است، اشاره کرد. این عنوان نقش‌آفرینی در حال حاضر تاریخ انتشار دقیقی ندارد، با این وجود احتمالا در مراسم E3 2019 اطلاعات بیشتری در مورد بازی و نیز تاریخ انتشار آن مطرح شود.

منبع :

GAMINGBOLT

234 پست
هادی اسماعیل‌زاده
دانشجوی ارشد تبدیل انرژی که علاقه زیادی به بازی‌های رایانه‌ای خصوصا عناوین نقش‌آفرینی داره. اوقات فراغت خودشو با فیلم و کتاب پر میکنه و در حال حاضر در بخش گیمینگ وینفون مشغول به فعالیت است.
مطالب مرتبط
در مای نوکیا بخوانید
دیدگاه کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده
برای نوشتن دیدگاه می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید ورود ارسال نظر به صورت مهمان
برچسب ها: , , , , ,