به تازگی اعلام شده است که در عنوان DOOM Eternal مانند نسخه قبل آن قسمت SnapMap  وجود نخواهد داشت.

سال ۲۰۱۶ بود که سری Doom بعد از مدت‌ها احیا شد و طرفداران بازی شاهد اثر درخشانی از استودیو id Software  بودند که یادآور روزهای خوش گذشته بود. دنباله این بازی یعنی عنوان Doom Eternal هم مدتی قبل معرفی شد و اکنون به لطف نمایش جدید آن در رویداد  QuakeConو پس از پرسش و پاسخ ‌هایی که با توسعه دهندگان این عنوان صورت گرفت اطلاعات بیشتری از این عنوان منتشرشد.

در مصاحبه‌ای که مارتی استراتون، از اعضای قدیمی اید سافتور و کارگردان این عنوان با وبسایت خبری PCGamesN داشتند. مارتی استراتون و کارگردان این عنوان به تفاوت‌ های نسخه جدید با اثر قبلی عدم وجود SnapMap در عنوان Doom Eternal پرداخته است. در نسخه قبل این مجموعه شما می‌توانستید در بخش SnapMap محیط ها و مراحل دلخواه خود را طراحی کنید تا به وسیله آن با دوستان خود حالت های مختلف بازی را درون نقشه های ساخته شده توسط خودتان تجربه کنید. استراتون در این باره می‌گوید:

در حال حاضر برنامه‌  خاصی  برای قرار دادن قابلیت SnapMap به عنوان Doom Eternal را نداریم و به این فکر هستیم که تمام وقت و انرژی خود را صرف کارهایی کنیم که کاربران بازی از ما درخواست کرده‌اند.

همچنین آقای استراتون اعلام کرده است که به جای قسمت SnapMap در عنوان DOOM Eternal شاهد DLC هایی خواهیم بود که برای بخش داستانی این عنوان منتشر می‌شود. یکی از بزرگترین مشکلات نسخه پیشین مجموعه DOOM نداشتن DLC برای بخش داستانی بود و تمام DLC های این عنوان برای بخش چند نفره آن منتشر شد.

حداقل به نظر می‌رسد که استودیو id Software می‌خواهد تا انتقاداتی که به عنوان قبلی این مجموعه بود را برطرف کند و به درخواست های مردم عمل کند. به نظر می‌رسد که عنوان DOOM Eternal عنوان موفق تر و بسیار متفاوت تری باشد. آقای استراتون در این باره می‌گوید:

یکی از بزرگترین انتقادات نسبت به بازی قبلی این بود چرا بعد از انتشار آن به سراغ DLC داستانی نرفته‌ایم. مردم واقعاً چنین چیزی را می‌خواستند و منتظر بودند که یک بار دیگر با مراحل ساخته شده توسط اید سافتور همراه شوند. هر چند SnapMap قابلیت خیلی جالبی بود و خود من هم آن را دوست داشتم، ولی آن طور که باید و شاید مورد توجه طرفداران Doom قرار نگرفت اما ما می‌دانیم که می‌توانیم بهتر از آن عمل کنیم.

می‌توان نتیجه گرفت که این بار استودیو id قصد دارد تا بعد از انتشار این عنوان محتوا های مختلفی را منتشر کند و کم کم نیاز های کاربران را بشناسد و به آنها جواب دهد. آقای استراتون در پایان توضیح می‌دهد:

این بار به فکر انجام کارهایی هستیم که طرفداران بازی از ما درخواست کردند. به خواسته‌ای که کاربران از سال ۲۰۱۶ داشتند توجه خواهیم کرد و منابع خود را به کارهایی مثل ساخت محتویات بیشتر بعد از انتشار این عنوان اختصاص می‌دهیم.

هر روز اخبار بیشتری از عنوان DOOM Eternal منتشر می‌شود و با جزئیات این عنوان بیشتر و بیشتر آشنا می‌شویم. به نظر می‌رسد که استودیو id قصد دارد تا با برطرف کردن مشکلات عنوان قبلی این مجموعه این عنوان را به عنوانی کامل و جذاب تبدیل کند. عنوان DOOM Eternal در تاریخی نامشخصی در سال 2019 میلادی برای کنسول های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نیتندو سوییچ و همچنین پلتفرم رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

منبع :

GAMINGBOLT

260 پست
امیرحسین نورپور
مطالب مرتبط
در مای نوکیا بخوانید
دیدگاه کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده
برای نوشتن دیدگاه می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید ورود ارسال نظر به صورت مهمان
برچسب ها: , , ,