عنوان Dying Light 2 سال آینده به دست ما خواهد رسید. این بازی دارای ایده‌های بسیار بزرگ و جاه طلبی‌های جسورانه است که می‌تواند باعث به وجود آمدن چنین عنوان جالبی باشد که توسعه دهندگان استودیوی Techland تا به حال ساخته‌اند تا به وسیله آن به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کنند. همه این‌ها به لطف موفقیت و استقبال عظیم و گسترده‌ای بوده که نسخه اول این سری به دست آورد که باعث شد تیم سازنده آن به اندازه کافی جسارت یک جهش بزرگ به سمت جاه طلبی‌های بیشتر پیدا کنند.

طبق یک جلسه پرسش و پاسخ خصوصی که توسط OnlySP نقل شده، اولین نسخه از سری Dying Light در زمانی به عرضه رسید که استودیوی Techland کم‌تر از حال از چشم انداز آینده این سری مطمئن بود که بتواند پیشبینی کند ممکن است به چه جایگاهی در آینده دست پیدا کند. در حالی که Dead Island یک موفقیت بزرگ بود اما آن‌ها به اندازه کافی مطمئن نبودند که آیا این دنباله معنوی هم می‌تواند به چنین دستاوردی برسد و به محبوبیت بالا دست پیدا کند چرا که لحن این دو فرنچایز کاملا با هم متفاوت بود. اما از آنجایی که Dying Light هم از نظر منتقدین و هم از نظر موفقیت‌های تجاری به دستاوردهای خوبی رسید استودیوی Techland تصمیم گرفت که به چشم انداز و تمام ایده‌های بزرگی که برای Dying Light 2 در نظر گرفته بودند اعتماد کنند. در این متن چنین آورده شده است که:

پیش از عرضه کردن نسخه اول ما واقعا به شدت از این که ببینیم این بازی ممکن است چطور مورد پذیرش قرار بگیرد، نگران و مضطرب بودیم. ما سعی کردیم چند کار متفاوت انجام دهیم: ما سیستم پارکورِ جهان آزاد داشتیم، که اساسا به شما اجازه می‌داد از هر چیزی که در هر جای بازی قرار داشت، بالا بروید؛ تمرکز زیادی روی مبارزات تن به تن و نزدیک وجود داشت. با این حال پیش از آن، یک سری ایده جدید هم وجود داشت و ما هم نمی‌دانستیم که این بازی چطور بین مخاطبین و جامعه بازی‌بازان مورد پذیرش قرار می‌گیرد و چه واکنشی نسبت به آن نشان می‌دهند، اما به خاطر این که استقبال مردم بسیار گرم بود  – این بازی یک موفقیت تجاری برای ما بود و همینطور یک موفقیت بزرگ که از منتقدین کسب کرده بودیم – به همین خاطر هم ما اعتماد به نفس کافی به دست آوردیم تا ایده‌های جدید خود و غرایز خودمان را دنبال کنیم.

عنوان Dying Light 2 قرار است در بهار سال ۲۰۲۰ برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی به عرضه برسد. قطعا جالب خواهد بود که ببینیم Techland در نهایت چطور ایده‌های جاه طلبانه و جسورانه خود را در این بازی پیاده کرده است و برای این که این بازی نسبت به نسخه قبلی خود به دستاوردها و موفقیت‌های بیشتر دست پیدا کند، چه پیشرفت‌های چشمگیری به این سری اضافه کرده‌اند.

منبع :

GAMINGBOLT

752 پست
عرفان رحیمی صادق
مطالب مرتبط
در مای نوکیا بخوانید
دیدگاه کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده
برای نوشتن دیدگاه می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید ورود ارسال نظر به صورت مهمان
برچسب ها: , , , , , , ,