پروسه ساخت یا همان چرخه توسعه عنوان Halo Infinite بیشتر و طولانی‌تر از هر نسخه‌ای که پیش از این در این سری وجود داشته، شده است اما در عین حال هم مذاکراتی میان شرکت مایکروسافت و توسعه دهنده این سری یعنی استودیوی 343 Industries جریان داشته تا به انتشار یک نسخه با مقیاس کوچک‌تر از این سری بپردازند تا در میان Infinite و نسخه ۲۰۱۵ این سری یعنی Halo: Guardian قرار بگیرد تا به هر نحوی که شده، به پر کردن فضای خالی میان این دو بپردازد.

بانی راس (Bonnie Ross) از استودیوی 343 Industries در حین صحبت کردن در قسمت آخر برنامه Unfiltered وبسایت IGN اظهار کرده که فیل اسپنسر (Phil Spencer)، مدیر برند ایکس‌باکس شرکت مایکروسافت، و خود او قبلا گفت و گویی درمورد مسیر پیشبرد سری Halo و این که دوست دارند این سری را به کجا برسانند، داشته‌اند که این کار پیش از تصمیم گیری آن‌ها برای انتخاب این که وجود یک شکاف بزرگ‌تر که منجر به عرضه یک نسخه پرچمدار بزرگ از این سری برای سلامت کلی این فرانچایز بهتر از عرضه کردن چیزی است که قرار است نصفه و نیمه باشد تا به صورت موقت به پر کردن شکاف‌ها بپردازد. وی در این زمینه اظهار کرده که:

زمانی که ما Halo 5 را عرضه کردیم، صحبت‌هایی وجود داشت درمورد این که آیا ما می‌توانیم یک Halo دیگر در دو سال آینده عرضه کنیم؟ بنابراین ما نگاهی به آن کردیم و من نام آن را Halo 5.5 یا Halo 5 ODST یا چیزی در همین مایه‌ها قرار دادم که یک بازی کوچک‌تر بود.

وی در ادامه صحبت‌های خود چنین اضافه کرد که:

ما همه چیز را مورد بررسی قرار دادیم و همه شرایط را کاملا به خوبی مورد سنجش قرار دادیم. من و فیل اسپسنر مکالمات و مذاکرات واقعا خوب و دنباله داری انجام دادیم که مورد قابل توجه اصلی آن‌ها این بود که “دوست داریم Halo به کجا برسد؟” اگر ما واقعا می‌خواهیم سری Halo چیزی باشد که برای ۱۰ تا ۲۰ سال آینده دوام پیدا کند باید کارها را انجام دهیم. اگر شما یک بازی دیگر می‌خواهید، ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم اما نگرانی من این بود که اگر شما چنین کاری انجام دهید، من فکر نمی‌کنم که Halo پس از آن بتواند عملکرد خوبی از خودش نشان دهد. شما نمی‌توانید یک بازی نصفه و نیمه به انتشار برسانید.

با وجود این که تا به حال اطلاعات و جزئیات کمی از Halo Infinite به دست آورده‌ایم، اما این بازی یک عنوان بسیار عالی به نظر می‌رسد و همینطور به نظر می‌رسد که زمان و منابعی که به آن اختصاص پیدا کرده، در حال کمک کردن به آن هستند. قطعا 343 Industries نمی‌توانست قادر باشد زمان و منابع خود را به توسعه و ساخت یک بازی نصفه و نیمه اختصاص دهد تا به ساخت یک موتور گرافیکی جدید برای انجام این کار بپردازد بنابراین عرضه و توسعه یک نسخه کاملا جدید با ویژگی‌ها و مشخصات جدید، بهترین کاری بود که می‌توانست صورت بپذیرد.

منبع :

GAMINGBOLT

964 پست
عرفان رحیمی صادق
مطالب مرتبط
تبلیغات
در مای نوکیا بخوانید
دیدگاه کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده
برای نوشتن دیدگاه می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید ورود ارسال نظر به صورت مهمان
برچسب ها: , , , , , , , ,