در حالی که ظاهرا کارگردان نوآوری عنوان Halo Infinite استودیوی 343 Industries را ترک کرده و از این پروژه خارج شده است، اما یک جایگاه دیگر در تیم توسعه دهنده این بازی به وجود آمده که سازنده این عنوان به دنبال پر کردن آن است. در حالی که سنجش مقیاس آن همیشه کار سختی بوده است، اما با توجه به این که آن‌ها به دنبال یک کارگردان طراحی زنده می‌گردند، ظاهرا قصد کار کردن روی محتویات پس از عرضه این عنوان را دارند.

این درخواست در حال حاضر روی وبسایت شرکت مایکروسافت قابل مشاهده است. آن‌ها به دنبال استخدام کسی می‌گردند که حداقل ۸ سال سابقه کار کردن در صنعت بازی‌های ویدیویی داشته باشد و حداقل دو عنوان AAA در کارنامه خود انجام داده باشد که نیاز به داشتن تجربه کافی و مناسب روی بازی‌ها و عناوینی را داشته باشد که پیشرفت محور هستند که شامل پرداخت‌های درون برنامه‌ای نیز بوده‌اند. فکر کردن به این که این آگهی استخدام نشان از یک مدل سرویس زنده دارد که قرار است به این سری راه پیدا کند، کار ساده و راحتی است که از طرفی دیگر هم با در نظر گرفتن مسیری که صنعت بازی‌های رایانه‌ای در حال حاضر در پیش گرفته، کاملا امکان پذیر به نظر می‌رسد که این موارد به سری Halo هم راه پیدا کنند. اما همانطور که همیشه هم بوده، این مقام و جایگاه‌ها ممکن است به آن اندازه‌ای که شما فکر می‌کنید، در روند ساخت و توسعه این پروژه مشارکت نداشته باشند و آنچنان وظایف کلیدی و مهمی نباشند.

عنوان Halo Infinite قرار است به عنوان بازی زمان عرضه‌ی کنسول نسل بعدی شرکت مایکروسافت موسوم به ایکس‌باکس اسکارلت  برای آن به عرضه برسد و همینطور برای خانواده کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه شخصی‌های ویندوز ۱۰ نیز در سال ۲۰۲۰ در دسترس قرار بگیرد. این بازی قول داده که بزرگ‌تر از تمام نسخه‌های قبلی که در این سری بودند، باشد و چنان تجربه‌ای از گیم پلی در اختیار بازی‌بازان قرار دهد که باعث احیای مجدد این سری شود.

منبع :

GAMINGBOLT

936 پست
عرفان رحیمی صادق
مطالب مرتبط
تبلیغات
دیدگاه کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده
برای نوشتن دیدگاه می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید ورود ارسال نظر به صورت مهمان
برچسب ها: , , , , , , ,