عنوان Halo Infinite مانند یک نوآوری تازه در سری بازی‌های فرانچایز Halo به نظر می‌رسد که در انتظار ما است. در حالی که گزارش‌هایی که این اواخر از این بازی منتشر شده نیز نشان می‌دهند، این بازی دارای ویژگی‌هایی است که تا به حال هیچوقت در این سری دیده نشده بود که از این بین می‌توان به داشتن المان‌های نقش آفرینی (RPG) و همینطور انتخاب مسیر داستان بازی توسط بازی‌بازان اشاره کرد. اکنون وجه دیگری از تغییرات احتمالی این بازی نمایان شده که در ادامه به بررسی آن خواهم پرداخت.

به هر ترتیب هر چه هست به نظر می‌رسد که استودیوی 343 Industries با اضافه کردن ویژگی‌ها و خصوصیات خاص به این بازی به دنبال راه‌های تازه و جدیدی است تا به رشد این سری موفق در جنبه‌های بیشتر کمک کند. حتی ممکن است آن‌ها به فکر اتخاذ و به کار گیری یک مدل سرویس لایو در عنوان Halo Infinite باشند تا تغییر و تحولات این بازی نسبت به نسخه‌های گذشته آن را وارد مرحله و فاز جدیدی کرده باشند.

اخیرا کیکی ولفکیل (Kiki Wolfkill)، مدیر انتقال رسانه‌ی استودیوی 343 Industries، در حین انجام گفت و گوی تازه‌ای در کنفرانس Brainstorm Design شرکت Fortune به این نکته اشاره کرد که تیم توسعه دهنده عنوان Halo Infinite به دنبال راه‌ها و متدهای تازه‌ای است تا به عرضه محتویات جدید بر اساس یک چرخه منظم و دنباله دار بپردازد تا بتواند از این طریق پا به پای عناوین و بازی‌های محبوب بازار پیش برود و از رقیبان دیگر خود در این زمینه عقب نماند که اغلب این بازی‌ها معمولا بر یک پایه و اساس ثابت و پایدار دچار تغییر و تحولاتی می‌شوند که باعث اضافه شدن محتویات جدید به آن‌ها می‌شود. در صحبت‌هایی که خود ولفکیل در این زمینه اظهار کرده، آورده شده که استودیوی 343 Industries در حال فکر کردن به “داشتن یک سری قانون جدید است که مردم بتوانند با آن‌ها مشارکت داشته باشند و در طول سال‌های پیش رو نیز بتوانند آن‌ها را خریداری کنند”. همچنین ولفکیل در ادامه صحبت‌های خود چنین اضافه کرد که:

ما باید قادر باشیم که محتویات را سریعا تغییر دهیم. ما نمی‌توانیم هر مرتبه سه سال صبر کنیم تا یک محصول جدید عرضه کنیم و بگذاریم همینطور مانند یک جعبه سیاه باقی بماند چرا که بازی‌هایی که بچه‌ها این روزها بازی می‌کنند، هر هفته تغییر پیدا می‌کنند.

چه این موضوع به معنی ایجاد تغییر و تحولات بزرگ و اساسی در این سری باشد و یا این که در حال پیشنهاد دادن برای تبدیل شدن به یک مدل سرویس لایو باشد که هر هفته قرار است بر اساس یک چرخه ثابت و پایدار محتویات پس از عرضه جدید دریافت کند، بهترین حدسی است که در حال حاضر می‌توان درمورد این بازی زد (که احتمالا هم مورد دوم محقق خواهد شد تا در نسخه نهایی این بازی شاهد آن باشیم). عنوان Halo Infinite قرار است در تاریخ نامعلومی که هنوز چیزی از آن نمی‌دانیم برای پلتفرم‌های کنسول‌های خانواده ایکس‌باکس و همینطور رایانه شخصی‌های ویندوز ۱۰ به انتشار برسد. با این حال ما هنوز هیچ چیز از تاریخ عرضه آن نمی‌دانیم و حتی خبری از محدوده عرضه آن نیز در دست نداریم اما طبق شایعات و گزارش‌هایی که این اواخر از گوشه و کنار درمورد این بازی شنیده شده، احتمالا این موضوع در طی برگزاری کنفرانس خبری شرکت مایکروسافت در رویداد E3 2019 مشخص خواهد شد و ما از تاریخ عرضه دقیق این بازی اطلاع پیدا خواهیم کرد. همچنین درمورد نگرانی‌هایی که بابت احتمال عدم عرضه این بازی روی کنسول‌های نسل فعلی ایکس‌باکس به وجود آمده هم باید خاطر نشان کنم که کارگردان این فرانچایز یعنی Frank O`Connor همین اواخر تایید کرد که این بازی هنوز هم برای ایکس‌باکس وان در نظر گرفته شده و روی آن به عرضه خواهد رسید، پس هیچ نگرانی از این بابت که Halo Infinite در نسل فعلی به انتشار نرسد، وجود نخواهد داشت.

منبع :

GAMINGBOLT

688 پست
عرفان رحیمی صادق
مطالب مرتبط
در مای نوکیا بخوانید
دیدگاه کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده
برای نوشتن دیدگاه می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید ورود ارسال نظر به صورت مهمان
برچسب ها: , , , , , , ,