Halo Infinite عنوانی است که مایکروسافت حساب زیادی روی آن باز کرده و امید زیاد به آن بسته. موقعیتی که این بازی در حال حاضر در آن قرار دارد، به عنوان احیا کننده‌ی دوباره سری Halo، این فرنچایز محبوب و کهنه کار، است که به عنوان بازی اصلی و بزرگِ کنسول نسل بعدی این شرکت یعنی ایکس‌باکس اسکارلت هم ایفای نقش می‌کند به همین دلیل هم Microsoft هر چیزی که در توان دارد را می‌خواهد برای این بازی رو کند و برای انجام این کار از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

استودیوی سازنده‌ی Halo Infinite یعنی 343 Industries در حال حاضر برای پروسه ساخت و توسعه این بازی در حال دریافت کمک و ساپورت بیشتر از طرف استودیوهای دیگری نظیر Skybox Labs هم می‌باشد اما تا وقتی که پشتیبانی و کمک در پروسه ساخت این بازی مطرح باشد، قضیه به همینجا ختم نمی‌شود.

به ادعای Generation Xbox تیم سازنده‌ی بازی Halo Infinite از سوی استودیوی Sperasoft نیز پشتیبانی و حمایت بیشتری جهت کمک در ساخت و توسعه این بازی دریافت می‌کند. برای آن دسته از افرادی که اطلاع ندارند باید عرض کنم که Sperasoft در گذشته با استودیوهای متعددی برای کمک در پروسه ساخت پروژه‌های بزرگِ AAA همکاری داشته است. این همکاری‌ها با شرکت‌ها و استودیوهای متعددی صورت گرفته از این دست می‌توان هم به EA Sports و هم به BioWare اشاره کرد که نمونه بارز آن هم مشارکت آن‌ها در ساخت، بهبود انیمیشن‌ها و رفع عیب و ایرادهای بازی Mass Effect Andromeda بود. با این حال چیزی که درمورد این همکاری وجود دارد و باعث ایجاد دلهره و نگرانی زیادی برای طرفداران سری Halo شده، این است که همانطور که اشاره شد، Sperasoft روی انیمیشن‌های بازی Andromeda کار کرده بود که خودش باعث ایجاد انتقادها و شکایت‌های زیادی از طرف مردم و منتقدین در زمان عرضه این بازی در سال ۲۰۱۷ شده بود که عموم کاربران نسبت به آن واقعا گله مند و شاکی بودند. مشکلات عجیب و غریبی که در انیمیشن‌های این بازی وجود داشت، گاهی اوقات واقعا از تجربه انجام بازی هم جلوگیری می‌کرد و ما از این کار می‌شد. نگرانی طرفداران سری Halo هم دقیقا منطقی و به جا است چون این استودیو در گذشته در یک مورد دچار لغزش در کارنامه خود شده بود و حالا هم باعث شده طرفداران به سختی دوباره به آن‌ها اعتماد کنند.

با این وجود گرچه Generation Xbox مدعی شده که استودیوی Sperasoft در حال کمک کردن و یاری رساندن به 343 Industries برای ساخت انیمیشن‌های بازی Halo Infinite است، اما این شفاف سازی را هم انجام داده که تعداد زیادی از انیمیشن‌های این بازی هنوز هم توسط سازنده‌های اصلی این بازی ساخته خواهند شد و نقش Sperasoft در حد نظارت یا ایجاد بهبودهای جزئی است و آن‌ها صفر تا صد ساخت انیمیشن‌های این بازی را به عهده ندارند.

عنوان Halo Infinite قرار است در تعطیلات سال ۲۰۲۰ میلادی برای کنسول‌های خانواده ایکس‌باکس وان، رایانه‌ شخصی و نسل بعدی کنسول‌های ایکس‌باکس موسوم به ایکس‌باکس اسکارلت به عرضه برسد. همچنین تایید شده که این بازی تا قبل از این که عرضه شود چند نسخه بتا نیز دریافت خواهد کرد تا هم موجب کسب آشنایی بیشتر طرفداران با این بازی شود و هم بازخوردهای احتمالی را دریافت و در بازی اصلی به کار بگیرند.

منبع :

GAMINGBOLT

964 پست
عرفان رحیمی صادق
مطالب مرتبط
تبلیغات
در مای نوکیا بخوانید
دیدگاه کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده
برای نوشتن دیدگاه می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید ورود ارسال نظر به صورت مهمان
برچسب ها: , , , , , , , ,