عنوان پیش روی Halo Infinite قول ارایه یک دنیای وسیع و بسیار بزرگ به ما داده است که قرار است از چنان گیم پلی منحصر به فردی برخوردار باشد که باعث احیای مجدد این سری خواهد شد. عده زیادی از مردم امیدوار هستند که این بازی بار دیگر به فرم سابق این سری که یک جورایی در این فرنچایز منحصر به فرد بود و همه آن را به خوبی می‌شناختند و هنوز هم بسیار محبوب است، بازگردد.

در حقیقت توقع اصلی طرفدارانِ این فرنچایز این است که Halo Infinite افت کیفیتی که برخی از نسخه‌های قبلی این سری از برخی جنبه‌ها داشتند را جبران کند. با این حال به نظر می رسد که اکنون دنیای این بازی کمی کوچک باقی خواهد ماند چرا که کارگردان نوآوری Halo Infinite کمی زودتر از چیزی که انتظارش را داشتیم، دست از مبارزه کردن برای این بازی برداشته و اکنون از استودیوی 343 Industries جدا شده است.

ابتدا گزارشی از طرف Kotaku بر این اساس به انتشار رسید که پس از آن در یک کنفرانس خبری نیز توسط خود شرکت مایکروسافت تایید شد که Tom Longo این استودیو را ترک کرد تا این بازی بقیه مراحل توسعه و ساخت خود را بدون حضور او ادامه دهد. بر اساس گزارش Kotaku، او مدت کوتاهی قبل از این که این استودیو را ترک کند، به یک پست دیگر منتقل شده بود و وظیفه دیگری را انجام می‌داد.

این امر لزوما به معنی توقف پروسه ساخت و توسعه Halo Infinite یا هر عنوان دیگری که در دست ساخت قرار دارد و ناگهان یکی از اعضای آن، حتی اگر یکی از اعضای ارشد باشد آن را ترک کند، نیست چرا که معمولا ممکن است در مراحل مختلفی از توسعه و ساخت یک بازی همیشه اتفاق بیافتد. اما با این حال این که عنوانی مثل این بازی که در مراحل نهایی ساخت خود قرار دارد، ناگهان یکی از اعضای ارشد تیم سازنده خود را از دست دهد، زیاد مرسوم نیست و رواج ندارد که تا به حال بتوان موارد متعددی از آن نام برد. در حال حاضر فعلا هیچ اطلاعات دیگری از این که آیا کسی جایگزین وی شده یا خیر، در اختیار نداریم، بنابراین شاید این موضوع چیزی باشد که در طی روزهای آتی جزئیات بیشتری از آن در اختیار مردم قرار داده شود. چه این اتفاق تاثیر خوبی در پروسه ساخت و توسعه عنوان Halo Infinite داشته باشد، چه روی تجربه نسخه نهایی آن تاثیر بدی باقی بگذارد، زمانی که این بازی برای پلتفرم‌های رایانه شخصی و کنسول‌های خانواده ایکس‌باکس وان در دسترس قرار داده شود، از آن مطلع خواهیم شد. همچنین نباید فراموش کرد که Halo Infinite عنوان زمان عرضه کنسول نسل بعدی شرکت مایکروسافت موسوم به ایکس‌ باکس اسکارلت نیز هست؛ پس شاید اهمیت آن بسیار بیشتر از چیزی باشد که به نظر می‌رسد. به همین دلیل هم از آنجایی که یکی از اعضای ارشد تیم سازنده خود را از دست داده، سریعا باید جایگزین مناسبی به جای او پیدا کند تا آسیبی به پروسه ساخت آن وارد نشود و کیفیت محصول نهایی پایین آورده نشود.

منبع :

GAMINGBOLT

936 پست
عرفان رحیمی صادق
مطالب مرتبط
تبلیغات
دیدگاه کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده
برای نوشتن دیدگاه می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید ورود ارسال نظر به صورت مهمان
برچسب ها: , , , , , , ,