dseifert-surfacestudio-22-0

مایکروسافت از چند روز پیش آغاز به عرضه ی سرفس استودیو کرد. امروز، رئیس بخش سرفس، پانوس پانای، یک ایمیل به مشتریان سرفس استودیو ارسال کرده است. در این ایمیل، پانوس پانای اعلام کرده است که این شرکت یک خط پشتیبانی اختصاصی برای صاحبان دستگاه جدید سرفس استودیو ارائه خواهد کرد. در ادامه با وینفون همراه باشید.

با این خط اختصاص داده شده، صاحبان سرفس استودیو هر زمان که با مشکل مواجه شوند، به سرعت قادر به دریافت پشتیبانی برای دستگاه جدید خود هستند.

surface-number

در این ایمیل آمده است که مایکروسافت می خواهد اولین تجربه ی اولین خریداران سرفس استودیو “کاملا بی نقص” باشد، که همان چیزیست که شما برای یک دستگاه سطح بالا مانند همین دستگاه، انتظارش را دارید.

نظر شما چیست؟

منبع :

MSPU

777 پست
امیر زمانی
Only Windows
مطالب مرتبط
دیدگاه کاربران
ایمان
💔 0 پاسخ دهید پنج شنبه ۴ آذر ۱۳۹۵

اقای زمانی هیچ محدودیتی شامل ارسال دستگاه نمیشه ؟ یا مثل همیشه باید از طریق دلال خریداری کرد توی داخل کشور؟ و ایا هیچ پشتیبانی تعمیراتی شامل حال ما میشه؟
نرم افزاری که خیالم راحته چون هرموقع مشکلی داشتم توسط پشتیبانی حل شده بدون اینکه سوالی در مورد منطقه زندگی بکنن.

    💔 0 پاسخ دهید پنج شنبه ۴ آذر ۱۳۹۵

    سلام دوست عزیز
    توی کشور ما که مایکروسافت نمایندگی رسمی نداره، بنابراین نباید انتظار پشتیبانی سخت افزاری و تعمیراتی داشت. مگر اینکه شرکتی اون رو وارد کنه و خودش گارانتی کنه. در مورد ارسال خبر ندارم

برای نوشتن دیدگاه می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید ورود ارسال نظر به صورت مهمان
برچسب ها: , , , , , , , , , ,