لوگوی جشنواره وب و موبایل ایران

microsoft-adobe1

کمپانی مایکروسافت در فضای ابری همچنان در حال رقابت با رقیب دیرینه ی خود، آمازون است؛ اما هنوز نتوانسته است این شرکت را پشت سر بگذارد. اکنون به نظر می رسد برای عبور از آمازون، راه خوبی را در نظر گرفته است. با وینفون همراه باشید.

کمپانی بزرگ مایکروسافت، به شرکت Adobe ملحق شده است تا محصولات مبتنی بر ابر خود را به طیف وسیعی از مشتریان ارائه دهد و از این نرم افزار بسیار بزرگ در راه رقابت بهتر با رهبر فضای ابری، امازون استفاده کند.

شرکت Adobe پلتفرم آژور مایکروسافت را برای پیشنهادهای تجاری-نرم افزاری خود برای خدمات خلاقانه و بازاریابی خود ترجیح داده است. در همین زمان نیز مایکروسافت پلتفرم بازاریابی Adobe را به سرویس محبوب خود در خدمات نرم افزاری مبتنی بر ابر مشتریان خود در Dynamics 365 قرار می دهد.

adobe

هردوشرکت Adobe و Microsoft، تلاش می کنند تا با این مشارکت، بتوانند محصولات سودآورتری نسبت به نرم افزارهای قدیمی تر ایجاد کنند. همچنین این مشارکت به Aobe اجازه می دهد تا برابر شرکتی همانند Salesforce جان تازه تری بگیرد و بتواند خود را بالاتر بکشد.

طبق گفته های ساتیا نادلا در کنفرانس در حال برگزاری Ignite، این همکاری باید یک همکاری با چارچوب مشخص برای توسعه دهندگان نرم افزاری باشد تا بتوانند محصولات خود را به کمک این دو ایجاد کنند. همچنین ساتیا این کنفرانس را “نقطه ی عطفی” در مشارکت این دو شرکت دانسته است.

طبق گزارش مایکروسافت، سود حاصل از پلتفرم Azure در سه ماهه انتهایی دو برابر شده است و سودی معادل ۱۲.۱ میلیارد دلار برای آن ها رقم زده است که امیدوارند تا سال ۲۰۲۰ به ۲۰ میلیارد دلار برسد. از آن طرف شرکت Adobe نیز از این فضای ابری ۱.۵ میلیارد دلار در چندسال اخیر بدست آورده است.

منبع :

THE WALL STREET JOURNAL

1250 پست
هادی اکبری زاده
هدف ما، غلبه بر کارهای قبلیمان... پیش به سوی آینده با مایکروسافت
مطالب مرتبط
دیدگاه کاربران
amirhossein
💔 2 پاسخ دهید سه شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵

باز این adobe رو هم نخره سلواط بلند خطم کن…

برای نوشتن دیدگاه می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید ورود ارسال نظر به صورت مهمان
برچسب ها: , , , , , , , , ,