لوگوی جشنواره وب و موبایل ایران

Surface-Pro-4-image-5_HERO-1024x576مایکروسافت در سکوت خبری برنامه عضویت در سرفس را معرفی کرد. این برنامه به کسب و کار های کوچک اجازه می دهد تا با عضویت در آن و پرداخت مبالغی به صورت ماهیانه از خدمات جالبی بهرمند شوند. در واقع آن ها با عضویت در این برنامه همیشه دستگاه های سرفس خود را از نظر سخت افزاری به روز نگه می دارند.

حق عضویت در این سرویس از مبلغ ۳۲.۹۹$ در ماه آغاز می شود و کاربران تجاری که از آن استفاده می کنند از آخرین نسخه عرضه شده سرفس، آخرین لوازم جانبی، پشتیبانی و آموزش به صورت رایگان بهره خواهند برد. این برنامه هم اکنون برای دستگاه های Surface Pro 3، Surface Pro 4 ،SurfaceBook و همچنین دستگاه های سرفسی که در آینده به بازار عرضه می گردند، در دسترس خواهد بود.

در سال گذشته شرکت اپل یک چنین برنامه ای را برای دستگاه های آیفون خود به اجرا در آورد. اما عضویت سرفس علاوه بر خدمات ذکر شده، شامل خدمات تنظیمات، آموزش شخصی، پشتیبانی فناوری در محل فروشگاه و همچنین بیمه محصولاتی که در حوادث دچار آسیب می شوند، خواهد بود. هزینه عضویت بستگی به نوع دستگاه و همچنین مدت زمانی که شما می خواهید مبلغ را پرداخت کنید (۱۸، ۲۴، ۳۰ ماهه)، خواهد داشت. ارزان ترین نوع عضویت برای سرفس پرو ۳ و در مدت پرداخت سی ماهه خواهد بود که مبلغ ۳۳ دلار در هر ماه را شامل می شود و گران ترین نوع عضویت با مبلغ ماهیانه ۲۲۱$، برای دستگاه سرفس بوک با حافظه ۱ ترابایت، رم ۱۶ گیگابایت، پردازش گر Intel Core i7 و به همراه کارت گرافیک مجزا خواهد بود.

انتخاب این طرح به این معنی است که در پایان اقساط، شما مبلغ ۳۹۷۸$ برای سرفس بوک مذکور پرداخت کرده اید در حالی که همین دستگاه را می توانستید با سرویس دو ساله به مبلغ ۳۴۴۸$ یا بدون هیچ پشتیبانی با مبلغ ۳۱۹۹$ و به صورت نقد تهیه کنید. برای تهیه سرفس پرو ۳ با اقساط ۲ سال و نیم نیز بایستی در نهایت ۹۹۰$ دلار هزینه کنید در حالی که همین دستگاه بدون پشتیبانی و به صورت نقدی با مبلغ ۶۰۰$ در دسترس است.

نکته دیگری که قابل اشاره است: این برنامه ها تنها برای مشتریان تجاری قابل انتخاب هستند و افراد حقیقی حق استفاده از آن ها را ندارند. همچنین برای عضویت در این سامانه باید از طریق شرکت LiftForward، شریک تجاری مایکروسافت، اقدام به خرید نمایید تا آن ها مراحل مربوط به اعتبار دهی پرداخت های شما را، در آینده انجام دهند.

به نظر شما مشتریان تجاری از چنین طرح هایی استقبال خواهند کرد؟

منبع :

ENGADGET

296 پست
حسین محمدزاده
لیسانس مدیریت. (تکنولوژی دوست داشتنی ترین چیز در دنیا است)
مطالب مرتبط
دیدگاه کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده
برای نوشتن دیدگاه می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید ورود ارسال نظر به صورت مهمان
برچسب ها: , , , , , , , , , , ,