برخی از کاربران سرفیس پرو 4 پیشتر گزارش داده بودند که با مشکل چشمک نمایشگر مواجه شده‌اند. مایکروسافت اکنون به مشکل این دسته از کاربران واکنش داده و اعلام کرده که دستگاه‌های مشکل دار کاربران را به رایگان تعویض خواهد کرد.چندی پیش در خبری به اطلاع شما رساندیم که برخی از دارندگان سرفیس پرو 4 با مشکل چشمک نمایشگر مواجه شده‌اند. با توجه به اینکه این مشکل سخت‌افزاری بوده و با دریافت به‌روزرسانی فریمور قابل حل نیست، مایکروسافت اعلام کرده که دستگاه‌هایی با این مشکل را به‌صورت رایگان تعویض خواهد کرد.

طرح تعویض رایگان نسخه‌های سرفیس پرو 4 با مشکل چشمک نمایشگر شامل هر دو دسته مشتریان معمولی و سازمانی است. مایکروسافت در سایت خود عنوان کرده:

ما بازخوردهای شما را شنیدیم و پس از انجام آزمایشات دقیق متوجه شدیم که درصد کمی از دستگاه‌های سرفیس پرو 4 با مشکل چشمک نمایشگر مواجه هستند که البته این مشکل با دریافت به‌روزرسانی فریمور قابل حل نیست. برای پشتیبانی از مشتریانی که با این مشکل مواجه شده‌اند، ما دستگاه‌های سرفیس پرو 4 با حداکثر عمر 3 سال که از این مشکل رنج می‌برند را به‌رایگان تعویض می‌کنیم.

مایکروسافت در صفحه پشتیبانی خود اعلام کرده که پس از 5 تا 8 روز کاری از زمان ارسال دستگاه دارای مشکل، دستگاه جایگزین به دست مشتری خواهد رسید. در انتها باید اشاره کنیم که این مشکل صرفا در برخی از نسخه‌های سرفیس پرو 4 مشاهده شده و دیگر اعضا خانواده سرفیس ، درگیر مشکلات سخت‌افزاری نیستند.

خط تولید سرفیس‌ها از زمان آغاز تاکنون پیوسته در حال توسعه کمی و کیفی بوده و در حال حاضر محصولاتی نظیر سرفیس بوک 2، سرفیس پرو 2017 و سرفیس لپ‌تاپ از بالاترین کیفیت ممکنه برخوردار هستند. برای خرید این محصولات جدید می‌توانید به فروشگاه وان استور مراجعه کنید.

منبع :

ZDNET

1184 پست
محسن توکلی نیا
او در رشته میکروبیولوژی به تحصیل پرداخته، اما علاقه وی به دنیای فناوری و به خصوص مایکروسافت، باعث فعالیت وی در این عرصه شده است. به ادبیات، عرفان، فناوری علاقه ی وافری دارد و سعی میکند اغلب اوقات فراغت خودش را صرف خدمت به خانواده و مطالعه شعر کند. محسن اکنون یکی از دبیران وبسایت وینفون است.
مطالب مرتبط
در مای نوکیا بخوانید
دیدگاه کاربران
hamid
پاسخ دهید شنبه 22 اردیبهشت 1397

سلام وقت همگی دوستان بخیر
آقا داستان این چیه؟
من مثلا وقتی بازی MC5 رو اجرا میکنم این مشکل پیش میاد و تا ریستارت نکنم درست نمیشه، و از زمان آپدیت هم تقریبا یکسره فن روشنه
این تعویض شامل حال منم میشه؟
اگر میشه چطور باید اقدام کنم؟

    محسن توکلی نیا
    پاسخ دهید یکشنبه 23 اردیبهشت 1397

    شما جدیدترین فریمورها رو دریافت کردید؟ این حالت بیشتر یک جور ناسازگاری محسوب میشه که با آپدیت باید حل بشه. مشکلی که در مقاله اشاره شده صرفا چشمک زدن نمایشگر هست که کاملا سخت‌افزاری هست و عملا راه حل نداره

محسن
پاسخ دهید شنبه 22 اردیبهشت 1397

سلام
من خیلی وقت هست که این مشکل رو دارم… بالاخره مایکروسافت واکنش نشون داد..
آقای توکلی نیا برای ما که ایرانیم میشه کاری کرد؟ پشتیبانی شما کاری میکنه در این زمینه؟

    محسن توکلی نیا
    پاسخ دهید یکشنبه 23 اردیبهشت 1397

    سلام محسن جان، ما پیگیر این مسئله خواهیم شد. البته با توجه به اینکه مایکروسافت یک شرکت آمریکایی هست، مشخص نیست که بشه نتیجه خوبی گرفت. مطمئن‌ترین راه تو این زمینه رجوع به شرکتی واردکننده دستگاه یا گارانتی کننده اون هست

hamid
پاسخ دهید یکشنبه 23 اردیبهشت 1397

آره کاملا آپدیت هست سیستم
مثلا اون بازی mc5 رو که مثال زدم، صفحه طوری میپره که انگار داره میسوزه صفحه نمایش

برای نوشتن دیدگاه می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید ورود ارسال نظر به صورت مهمان
برچسب ها: , , ,