یکی از انتقاداتی که طرفداران و فعالان حوزه‌ی اخبار بازی به کنفرانس امسال مایکروسافت در E3 داشتند، نبود عناوین بزرگ بود. حال مدیربازاریابی بخش اکس‌باکس، آرون گرینبرگ در پاسخ به این انتقادات صحبت‌هایی کرده است که برای اطلاع از آن‌ها می‌توانید در ادامه مطلب با وینفون همراه باشید.

چندسال قبل‌تر از اینکه Gears of War 4 به دست استودیو‌ی Coalition توسعه داده شود، استودیویی با نام Black Tusk وجود داشت؛ استودیویی که بعد‌ها به Coalition تغییر نام پیدا کرد. در آن زمان مایکروسافت اعلام کرد که فرانچایز جدیدی به‌دست این استودیو در حال ساخت است اما اکنون به نظر می‌رسد که این فرانچایز در اولویت کم‌تری قرار گرفته است.

حال در مصاحبه‌ای که آرون گرینبرگ با GamerTagRadio داشته است، بیان داشته که تیم Coalition فعلا بر روی توسعه‌ی فرانچایز گیرز آو وار تمرکز خواهد داشت.

گرینبرگ در پاسخ به این سوال که آیا استودیو Coalition بر روی IP جدیدی کار می‌کند یا خیر گفت:

یک تیم فوق‌العاده با استعداد را داریم. ما قصد داریم این تیم بر روی گیرز تمرکز کند و Rod Fergusen که یکی از خالقان این فرانچایز هست را برگردانیم. [گیرز آو وار ۴] بخش داستانی باورنکردنی‌ای را داشت. آن‌ها با بخش versus و Horde عالی عمل کردند. بنابراین این تیم برای پیشرفت فرانچایز گیرز بر روی آن تمرکز خواهد کرد.

سپس گرینبرگ به سراغ بخشی رفت که بسیاری از طرفداران در مورد آن انتقادات زیادی داشتند و باور داشتند که کنفرانس E3 امسال خوب نبوده. در کنفرانس امسال عناوین AAA کمی معرفی گشتند. گرینبرگ در این باره می‌گوید:

ما احساس می‌کردیم که عناوین AAA زیادی را معرفی کرده‌ایم اما این کار سخت است زیرا اگر شما بازی‌های بزرگ زیادی را نمایش دهید، مردم می‌گویند که “تمام چیزی که شما نمایش دادین که بلاک‌باسترهای بزرگ هستن. ما می‌خوایم تنوع و گوناگونی بیش‌تری را ببینیم”. ما همه‌چیز را نشان دادیم اما با توجه به این گفته، عموم عناوین نمایش‌داده‌شده بازی‌های بودند که بین بازه‌ی E3 امسال و E3 سال آینده منتشر خواهند شد.

او در ادامه به تمجید بازی‌های First-Party‌ پرداخت:

به عناوین First-Party نگاه کنید. Crackdown، فورتزا، Sea of Thieves، Super Lucky’s Tale و State of Decay همگی تا قبل از کنفرانس سال آینده منتشر خواهند شد. بنابراین ما بلاک باسترهای انحصاری بزرگی را معرفی کردیم که شما می‌توانید آن‌ها را در سال آینده بازی کنید. به علاوه [نسخه‌ی جدید] اساسینز کرید در تعطیلات سال‌نو امسال عرضه می‌شود. این‌ها را بگذارید در کنار تمام عناوین عالی و متنوعی که از سوی سازندگان مستقل منتشر خواهند شد؛ عناوینی مانند Cupheads که انحصاری هم هست.

بنابراین ایده ما این بود. ما کنفرانسی طولانی‌تر داشتیم و از این بابت مرزهای موجود را شکستیم. همیشه مجبور بودیم که به خاطر تلویزیون‌ها و ضبط نمایش‌مان نهایتا نمایشی ۹۰ دقیقه‌ای داشته باشیم. اما اکنون مخاطبین تلویزیونی تنها بخشی از مخاطبین‌ کلی‌مان را تشکیل می‌دهند. اکنون به واسطه‌ی استریم محتوا، مردم می‌تواند با کنسول خود به تماشای مراسم بنشینند.

اگر صادقانه صحبت کنیم، مایکروسافت درباره‌ی بخش اعظمی از عناوین AAA خود در این کنفرانس سخن گفت که شامل عناوین First-Party و Third-Party نیز می‌شود. در حالی که همگی اتفاق نظر دارند که سورپرایز زیادی در کنفرانس امسال رخ نداد اما در عوض بازی‌های زیادی از سوی سازندگان مستقل به نمایش در آمد.

حال به نظر شما کنفرانس امسال مایکروسافت در E3 به خوبی توانسته بود از پسِ معرفی بازی‌های انحصاری بر آید؟ آیا از ترکیب بازی‌های امسال رضایت داشتید؟ دیدگاه خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع :

GAMINGBOLT

417 پست
كيان زرعكانی
او دانشجوی رشته‌ی نرم‌افزار در دانشگاه شهید بهشتی کرج است. به خواندن کتاب‌ها به خصوص رمان‌های ادبی علاقه‌مند است. کدنویسی یکی از تفریحاتش به‌حساب می‌رود و سعی می‌کند اوقات فراغت خودش را صرف یادگیری زبان‌های برنامه‌نویسی کند. کیان اکنون دبیر بخش اکس‌باکس است.
مطالب مرتبط
دیدگاه کاربران
Hamed
💔 3 پاسخ دهید دوشنبه 12 تیر 1396

جویه که راه افتاده،چه توقعی از e3 که هرسال برگزار میشه دارن هرسال که نباید توپ بتروکنن واستون خود کنسول یه بمب بود منتها همه دوستداشتن ارزون باشه
سونی یه بازی بچگانه انحصاری به اسم مرد عنکبوتی ساخته
یه عده ذوق زدن واسش
هوای بقیه کنفرانس هارو هم تنها واسه همون انحصاری خراب کردن

Ni10God
💔 1 پاسخ دهید دوشنبه 12 تیر 1396

Crackdown، فورتزا، Sea of Thieves، Super Lucky’s Tale و State of Decay
انحصاری هارو :))

برای نوشتن دیدگاه می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید ورود ارسال نظر به صورت مهمان
برچسب ها: , , , , , , , , ,