microsoft-releases-new-firmware-update-surface-pro-3 Cropped

مدتی پیش برخی کاربران سرفس پرو ۳ از مشکل باتری دستگاه خود شکایت داشتند و به دنبال این شکایات، مایکروسافت وعده داد که آن ها مشکل این دستگاه را پیگیری خواهد کرد. مایکروسافت امروز رسما تایید کرد که یک ایراد نرم افزاری در مدل هایی از سرفس پرو ۳ که در آن ها از باتری شرکت SIMPLO استفاده شده، وجود دارد و آن ها در حال حاضر در حال آزمایش داخلی به روز رسانی جدیدی برای رفع آن هستند. با وینفون همراه باشید.

پانوس پانای در حساب توییتر خود گفته است:

ما بازخورد های شما را در مورد باتری سرفس پرو ۳ شنیده ایم. ما تایید می کنیم که این مشکل با یک به روز رسانی نرم افزاری حل خواهد شد و ما در حال حاضر در حال آزمایش آن هستیم.

 — Panos Panay (@panos_panay) August 19, 2016

این مشکل اولین بار در ماه جولای به صورت گسترده اعلام شد. کاربران شکایت داشتند که پس از جدا کردن سرفس خود از شارژر، باتری با سرعت بسیار بالایی تخلیه می شود. موضوع بدتر این بود که ضمانت نامه ی دستگاه بسیاری از این کاربران، به تازگی به پایان رسیده بود. پس از اعلام این موضوع، مایکروسافت به روز رسانی های متعددی را منتشر کرده، ولی تا کنون مشکل هیچ کدام از این کاربران حل نشده است.

به نظر می رسد که این مشکل تنها در دستگاه های سرفس پرو ۳ که در آن ها از باتری شرکت SIMPLO استفاده شده رخ داده است. لازم به ذکر است که در سایر مدل ها، از باتری شرکت LG استفاده شده است.

در وب سایت پاسخگویی شرکت مایکروسافت، Greg از مایکروسافت بیان کرده است:

از صبر شما متشکریم و ما بر اساس جزئیات بیان شده در این جا در حال کار هستیم. ما در حال حاضر می توانیم تایید کنیم که درخواست های کاربران در مورد باتری  سرفس پرو ۳ یک مشکل سخت افزاری نیست، و مشکلی است که می توان با یک به روز رسانی نرم افزاری آن را حل کرد. تیم ما بر روی آن کار کرده است و در حال حاضر در حال آزمایش یک به روز رسانی برای رفع این مشکل می باشد. هر زمان که این به روز رسانی از فرآیند تضمین کیفیت ما عبور کند، ما در اسرع وقت آن را منتشر خواهیم کرد. در حال حاضر نیاز نیست که شما یک دستگاه جدید را جایگزین دستگاه فعلی خود کنید، چون یک به روز رسانی برای آن در راه است.

با تشکر مجدد بابت اطلاعاتی که تا کنون به ما داده اید. ما آن را درک کرده ایم و زمانی که به روز رسانی آماده شود، اطلاعات بیش تری را به اشتراک خواهیم گذاشت.

اگر دستگاه شما نیز به این مشکل مبتلا است، باید بگوییم که احتمالا این به روز رسانی آخر این هفته منتشر نخواهد شد، بنابراین شما باید چند روز صبر کنید.

منبع :

NEOWIN

1514 پست
امیر زمانی
Only Windows
مطالب مرتبط
در مای نوکیا بخوانید
دیدگاه کاربران
alireza
💔 0 پاسخ دهید شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵

آقای زمانی لطفا یه نگاهی به اخبار زیر بندازید جالبه😉
http://m.windowscentral.com/best-windows-10-mobile-apps-timelapse-photography
http://m.windowscentral.com/chrome-apps-support-windows-will-end-2018
http://m.windowscentral.com/amazons-new-app-also-works-windows-10-mobile
با تشکر😃

    امیر زمانی
    💔 0 پاسخ دهید شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵

    ممنون علیرضا جان
    در حال حاضر خبرهاش در حال نوشتن هستن و بزودی منتشر میشن 😉

محمد نظری
💔 0 پاسخ دهید شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵

سلام…
چند روز پیش آپدیت سالگرد رو دریافت کردم…دیشب گوشیم که لومیا ۸۳۰ هست رو هارد ریست کردم ….الان میخوام گلنس رو غیر فعال کنم اما تنظیماتش کرش میکنه…میره داخلش اما هر گزینه ای رو که انتخاب میکنم کرش میکنه میاد بیرون…کسی راه حلی سراغ داره؟؟

برای نوشتن دیدگاه می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید ورود ارسال نظر به صورت مهمان
برچسب ها: , , , , , , ,

دانلود آهنگ جدید

پنل اس ام اس

ارسال پیامک بلک لیست

پنل اس ام اس رایگان

ارسال بلک لیست

کارشناس رسمی دادگستری

طراحی سایت

افزایش ممبر افزایش ممبر تلگرام