اخبار

بیانیه پانوس پانای در پاسخ به نظرسنجی Consumer Reports بحث بر سر رضایت مشتریان از سرفس

سرفس

اخیرا نظرسنجی‌ای توسط موسسه Consumer Reports برگزار شده است که نتیجه‌ی آن عدم رضایت کاربران از برند سرفس را نشان می‌داد. حال پانوس پانای بیانیه‌ای را منتشر کرده است که این موضوع را کاملا رد می‌کند. در ادامه برای کسب اطلاعات بیش‌تر با وینفون همراه باشید.

اوایل روز گذشته بود که این موسسه محصولات سرفس را از لیست پیشنهاد‌های خود برداشت و دلیل این کار را نیز عدم رضایت کاربران این دستگاه‌ها اعلام کرد. این عمل حرکت بزرگ و تاثیرگذاری بود که تصویر خوبی را از مایکروسافت برای مشتریان تازه‌وارد رسم نمی‌کرد.

البته این نظرسنجی پاسخ‌های متفاوتی را در خود داشت. در حالی که عدم رضایت کاربران نسبت به محصولات ۲ سال گذشته‌ی سرفس امری واضح است اما محصولات سال ۲۰۱۷ سرفس بسیار بهتر از آنچه هستند که مایکروسافت در سال‌های قبل تولید می‌کرد. از همین رو مایکروسافت با یافته‌های جدید این موسسه مخالف است.

به‌تازگی رئیس بخش سرفس‌، پانوس پانای به این موضوع در وبلاگ ویندوز پرداخته است. او می‌گوید که مایکروسافت از رضایت بالای کاربران نسبت به سرفس پرو و سرفس‌بوک اطمینان کامل دارد و هم‌اکنون ۹۸ درصد خریداران این دستگاه‌ها رضایت‌مند هستند.

متن کامل بیانیه پانوس پانای:

ماموریت تیم سرفس همیشه ساخت‌ دستگاه‌های عالی برای انتقال تجربه‌ای عالی به طرفداران و مشتریان‌مان بوده و هست. این انگیزه‌ی هرکاری است که ما انجام می‌دهیم و به دستگاه‌های سرفسی که [تاکنون] ساخته‌ایم افتخار می‌کنیم.

این دلیلی بر ناامیدکننده بودن نتیجه‌ی نظرسنجی این‌روزهای Consumer Reports است. در حالی که ما به آن‌ها احترام می‌گذاریم اما با یافته‌های آن‌ها مخالفت داریم. طی‌ سال‌های گذشته سرفس‌ [فراز و نشیب‌های] بسیاری را داشته و ما بسیار [در این راه] یاد گرفته‌ایم. در تیم سرفس ما مرتبا با استفاده از معیارهای که شامل نرخ شکست و بازگشت می‌شود، مسیر کیفیت را دنبال می‌کنیم. پیش‌بینی ۱-۲ ساله‌ی ما برای نرخ شکست و بازگشت سرفس‌پرو۴ و سرفس‌بوک به طرز قابل‌توجهی کم‌تر از ۲۵ درصد است. به‌علاوه ما شاخص‌های دیگری را نیز برای کیفیت در نظر می‌گیریم مانند [شاخص] حوادث در واحد(IPU) که نسل به نسل بهبود می‌یابد و اکنون در رکورد پایین‌تر از ۱ درصد قرار دارد.

همچنین سرفس‌ جایگاه بالایی در میان رضایت مشتریان دارد. ۹۸ درصد از کاربران سرفس پرو ۴ و سرفس‌بوک از رضایت‌شان نسبت به این دستگاه‌ها سخن می‌گویند و سرفس لپ‌تاپ و سرفس پرو جدید نیز به دریافت این نظرات شگفت‌انگیز ادامه ‌می‌دهند.

بخشی از تولید‌کننده‌بودن گوش‌دادن به مشتریان و تلاش‌ برای تکامل و بهبود‌یافتن نسل به نسل دستگاه‌های‌مان است. ما همیشه به دنبال نوآوری هستیم و تغییرات مثبت را تشویق می‌کنیم. این کاری است که ما انجام می‌دهیم و کاری که مشتریان‌مان انجام می‌دهند اما، می‌توانم به شما قول بدهم که یک چیزی که هیچگاه تغییر نخواهد کرد تعهد ما به مشتریان‌مان است. تعهدی که باعث می‌شود شما تجربه‌ای بهتر کسب کنید.

نظر شما درباره‌ی نظرسنجی موسسه Consumer Reports چیست؟ به نظر شما کدام یک حرف حقیقت را می‌زنند؟

منبع :

WINDOWS CENTRAL

382 پست
كيان زرعكانی
دبیر بخش اکس‌باکس در وب‌سایت وینفون
مطالب مرتبط
در مای نوکیا بخوانید
دیدگاه کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده
برای نوشتن دیدگاه می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید ورود ارسال نظر به صورت مهمان
برچسب ها: , ,