در حالی که شور و اشتیاق برای عنوان Mortal Kombat 11 این روزها بسیار بالا است و تب و تاب آن همه را گرفته، اما حداقل یک دسته از مخاطبان این بازی وجود دارد که درمورد آن نگران هستند که آن هم کاربران پلتفرم رایانه‌های شخصی هستند و با توجه به مشکلات عدیده‌ای که این پلتفرم در عناوین گذشته این استودیو یعنی در بازی‌های Mortal Kombat X و Injustice 2 داشت، این نگرانی واقعا به حق ایجاد شده. چه کسی می‌تواند مطمئن باشد که این مشکلات در بازی Mortal Kombat 11 نیز وجود نداشته باشند و دوباره تکرار نشوند؟

خب، حداقل می‌توانیم به این دلگرم باشیم که NetherRealm قول داده که این اتفاق نخواهد افتاد. پائولو گارسیا (Paulo Garcia)، طراح ارشد عنوان Mortal Kombat 11، در گفت و گویی که با PC Gamer انجام داده، درمورد پورت نسخه رایانه شخصی این بازی نیز صحبت کرده و قول داده که متخصصین پولیش QLOC آن را انجام خواهند داد. QLOC همان استودیویی است که کار پورت عناوین Mortal Kombat XL و Injustice 2 را انجام داده بود که به طور قابل توجهی آن‌ها را تبدیل به نسخه‌های بهتری کرد که در زمان عرضه بودند. به طور کلی کار آن‌ها همیشه توسط کاربران و جامعه بازی‌بازان نسخه رایانه شخصی بازی‌های مختلف مورد تایید بوده و همه از کار آن‌ها تا این جا راضی بوده‌اند. گارسیا درمورد واگذاری کار ساخت یا پورت نسخه رایانه شخصی Mortal Kombat 11 روی این پلتفرم به QLOC اظهار کرد که:

[QLOC] یعنی همان افرادی که نسخه‌ی XL عنوان Mortal Kombat X را پورت کردند، که به طور قابل توجهی هم نسبت به نسخه‌ی اصلی بازی بهبود پیدا کرده بود، در حال انجام دادن [Mortal Kombat 11] نیز هستند و کار پورت آن‌ را به انجام خواهند رساند و از آن جایی که آن‌ها در طی سه سال گذشته با کدهای موتور گرافیکی ما کار کرده‌اند، درواقع سریع‌تر از آنچه که بودند شده‌اند و اکنون می‌توانند کارهای بهتر و بیشتری به انجام برسانند.

همچنین گارسیا در ادامه صحبت‌های خود درمورد Mortal Kombat 11 و پورت نسخه‌ی رایانه شخصی آن در ادامه افزود:

[با ساخت و پورت Injustice] ما می‌توانیم به آن‌ها بابت کاری که با موتور اصلی بازی انجام دادند، واکنش مثبت نشان دهیم و از آن‌ها بسیار قدردانی کنیم. سپس آن‌ها پورت‌های دیگری نیز دارند که در آینده انجام دهند، جایی که ما اکنون بیش از پیش با هم متحد شده‌ایم چرا که آن‌ها در حال حاضر دائما در حال کار با مهندسین ما هستند که به طور مداوم و بر اساس کاری که هر روز به انجام می‌رسد، کار می‌کنند. پس از آن که آن‌ها با ما شروع به همکاری کردند، بهبودهای Injustice 2 سریعا شروع به رسیدن کردند تا جایی که آن‌ها قادر بودند بهبودها را بلافاصله پس از این که ما به انجام می‌رساندیم، آغاز کنند.

برنامه‌ای که فعلا در حال حاضر برای نسخه‌ی رایانه شخصی آخرین ساخته‌ی NetherRealm وجود دارد این است که تا جایی که ممکن است، آپدیت‌ها، به‌روزرسانی‌ها و بسته‌های الحاقی یا DLC ها را سریعا پس از این که برای کنسول‌ها به انتشار می‌رسد، دریافت کند و کار روی آن‌ها را آغاز کنند. با این وجود، NetherRealm نیز اقرار کرده که هنوز هم ممکن است یک تاخیر اندک وجود داشته باشد. امیدواریم، این تاخیر اندک، تنها تاخیری باشد که این نسخه دریافت می‌کند و طولانی‌تر از این نشود جایی که ما بر خلاف بازی‌های گذشته و قبلی NetherRealm دیگر شاهد تکرار موقعیت و لحظاتی نباشیم که کاربران نسخه رایانه شخصی برای دریافت به روزرسانی‌ها به مدت طولانی یا ماه‌ها به انتظار بنشینند.

عنوان Mortal Kombat 11 در تاریخ ۳ اردیبهشت سال ۱۳۹۸ برابر با ۲۳ آوریل ۲۰۱۹ میلادی برای تمام پلتفرم‌های موجود یعنی پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ به انتشار خواهد رسید. اگر اخبار و جزئیات گذشته این بازی را از دست داده‌اید، می‌توانید از این آدرس دو تریلر جدید آن که یکی از گیم پلی آن به انتشار رسیده و دیگری بخش‌هایی از داستان بازی را به ما نشان می‌دهد و ما را با برخی از شخصیت‌های جدید و شخصیت‌های قدیمی این سری آشنا می‌کند، مشاهده کنید. همچنین برخی از تصاویر گیم پلی این بازی را نیز می‌توانید از این آدرس مشاهده کنید و اولین تریلر معرفی این بازی را نیز از این آدرس ببینید.

منبع :

GAMINGBOLT

924 پست
عرفان رحیمی صادق
مطالب مرتبط
تبلیغات
دیدگاه کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده
برای نوشتن دیدگاه می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید ورود ارسال نظر به صورت مهمان
برچسب ها: , , , , , , , , , ,