Manual Samuel Wallpaper Art 4to3 Aspect Ratio

در بین تمام بازی های بزرگ اخیری که خبر انتشار و یا در دست ساخت بودن آنها برای کنسول مایکروسافت به گوش میرسد، با وجود طوفان خبری که اخیرا کوانتوم برک در این زمینه به پا کرده، عنوانی ‘خاص’ وجود دارد که شاید بتواند دل شما را نیز مثل دل بنده از آن خود کند، شاید بد نباشد که با هم نگاهی به Manual Samuel یا ساموئل دستی بیندازیم.

ساموئل، جوانی ثروتمند و سلامت است که به تمام خواسته های خود در زندگی رسیده و حال ناگهان زمان مرگ اوست، بعد از مرگ به اصطلاح تراژیک و غم انگیز او که احتمالا شما را به خنده می اندازد، او تلاش میکند تا مرگ را برای دادن یک فرصت دوم به او برای زندگی متقاعد کند، مرگ نیز که بسیار موجود به قول خودمان پایه ایست، درخواست او را به یک شرط قبول میکند، ساموئل به مدت ۲۴ ساعت دیگر زنده خواهد ماند اما وظیفه ی تمام اعمال حیاتی بدنش با خود اوست، یعنی باید بتواند از نفس کشیدن تا سرپا ایستادن را با فکر و تلاش مستمر و بدون وقفه و با اراده ی کامل خودش انجام دهد، در غیر این صورت او خواهد مرد و فرصتی به او داده نخواهد شد.

Manual Samuel Trailer Death Scene

گیمپلی بازی را میتوان ترکیبی دانست از بازی فلش معروف QWOP با بازیهای ریتمی و همینطور بازی های ماجراجویی؛ کنترل ساموئل اینگونه است که شما از دکمه های X و Y برای دم و بازدم استفاده میکنید، ماشه ها پاهای ساموئل را هدایت میکنند و وظیفه ی حرکت ستون فقرات او با D-Pad خواهد بود، حال شما وظیفه دارید که با همین دکمه ها و تنظیمات ساموئل را به حمام ببرید، لباس تنش کنید، و به عنوان او در دنیا زندگی کنید، آن هم بدون اینکه اتفاقی او را خفه کنید یا بیندازید و در هر شرایط خطرناک دیگری قرار دهید.

همینطور که با ساموئل در خانه و محل کار به حرکت و زندگی ادامه میدهید، صدای عجیب اجزای داخلی بدن او مثل جدا شدن و به هم خوردن اجزا و قرچ و قروچ های متفاوت با شما همراه خواهند بود تا بتوانید با شنیدن همزمان صدای اجزای بدن خود درمورد اینکه چقدر صاف و خوب یا اشتباه و بد اورا کنترل میکنید تصمیم بگیرید، گاهی نتیجه ی کار بسیار خنده دار خواهد بود؛ خیلی کارها در زندگی ساموئل ممکن است با شکست مواجه شوند اما بسته به کاری که در آن شکست خوردید زندگی او ادامه خواهد داشت، به طور مثال شکست در نوشیدن قهوه باعث مرگ ساموئل نمیشود اما باعث میشود قهوه ی داغ و جوشان روی صورت او بریزد.

Manual Samuel Struggles

بازی ممکن است در ابتدا بسیار ساده به نظر برسد اما به گفته ی تستر های اکس باکس وایر اینطور نیست، سازنده ها درست بعد از اینکه در انجام یک کار مهارت کافی پیدا می کنید یک چالش جدید به کنترل بازی اضافه میکنند؛

به محض اینکه توانستیم کم کم در انجام کاری تعادل پیدا کنیم، سر و کله ی یک مانع جدید (مثل پله) پیدا شد

جدا از خلاقانه بودن ایده ی اولیه ی بازی، چیزی که بیشتر از هرچیز توجه مخاطب را در باره ی این بازی به خود جلب می کند وجود عنصر طنز قوی در بازیست، تا جایی که نویسندگان اکس باکس وایر معتقدند تماشا کردن این بازی نیز به اندازه ی بازی کردن آن لذت بخش است، فقط کافیست به استایل و سبک لباس پوشیدن فرشته ی مرگ و یا به دلیل انتخاب اسم ساموئل برای شخصیت اصلی بازی فکر کنید تا متوجه شوخ طبع بودن به روز و دوست داشتنی سازنده های بازی بشوید.

تا از یادم نرفته اجازه بدهید این را هم بگویم، قبل از انتشار این خبر درحال تماشای تریلر این بازی بودم که در آخر تریلر برای لحظه ای با یک فلش مواجه شدم، ویدیو را به عقب برگرداندم و به سرعت Pause کردم و متوجه وجود این متن درست بعد از تاریخ انتشار بازی (بهار ۲۰۱۶) شدم:

Manual Samuel Trailer's Flash Message

یا شاید بهار ۲۰۱۷، یا حتی ۲۰۱۸! ما که هستیم که بخواهیم اطلاعی از این قضیه داشته باشیم؟ زندگی یک گل شکننده است و شاید یکی از ما توسط یک کامیون زیر گرفته بشود و یا دیابت B بگیرد یا یک چیزی مثل همین. در آن صورت بازی زمان بیشتری برای ساخته شدن میبرد، بسته به اینکه چه کسی به کامیون برخورد بکند، اندازه ی نسبی کامیون و البته به اینکه آیا شخصی که به کامیون مورد نظر برخورد میکند با مرگ درمورد “دستی تمام کردن بازی” شرطی میبندد یا نه.

منبع :

XBOX WIRE

19 پست
علی امیردیوان
دانشجو، افراطی و تفریطی و در کل مشکل دار در زمینه ی نوشتن درباره ی خود : )
مطالب مرتبط
دیدگاه کاربران
javadkhof
💔 0 پاسخ دهید جمعه 20 فروردین 1395

معلومه خیلی آدمهای شادی اند !

من حتما می خرمش =))

R3zA
💔 0 پاسخ دهید جمعه 20 فروردین 1395

متن خیلی خوب نگاشته شده . خیلی جالبه ، منظورم طرز نوشتن نویسندست ، واقعا زیبا نوشتی … دمت گرم …
بیشتر بنویس و بابت دقتت خیلی بدرد بخوره …
مرسی بابت معرفی
بازی جالبی باید باشه
موفق باشی

    علی امیردیوان
    💔 0 پاسخ دهید جمعه 20 فروردین 1395

    مرسی رضا جون خیلی خلیلی لطف داری و خوشحالم کردی امیدوارم منم بتونم با پست های با کیفیت خوشحالتون کنم به همین اندازه و حتی بیشتر.

مراد
💔 0 پاسخ دهید شنبه 21 فروردین 1395

کوانتوم بریک کجا طوفان کرد؟!
اون از نمرات پایینی که گرفته و اون هم از پورت بد روی پی سی.حتی دکمه خروج از بازی رو هم نزاشتن براش!
مطالبتون همه به نفع ماکروسافت و یک طرفه نوشته میشه.تو یه خبر هم نوشتین ایکس وان قراره با اومدن نسخه جدید تو هر دو سال برگ برنده بگیره دستش! درحالی که اصلا برگ برنده ای وجود نداره و کسی نمیره هر دوسال پول بده کنسول بازی بخره!

    علی امیردیوان
    💔 0 پاسخ دهید شنبه 21 فروردین 1395

    مراد جان منظور از طوفان به پا کردن سر و صدای خبریه و خب مسلما صرفا نباید مثبت باشه، به خاطر اینکه شما تصور کنین وقتی این همه بازی AAA و معروف و مورد انتظار که بیشتر از یک یا دو سال معرفی و تبلیغ شدن منتشر میشن کسی نمیاد توی این وضعیت شلوغ وقتی از E3 حرف میزنه بگه آیا Manual Samuel رو کی بیرون میدن یا اینکه بیاد یک بازی مثل کوانتوم برک رو از لحاظ محبوبیت با Manual Samuel مقایسه کنه به خاطر اینکه یک بازی مثل MS سازنده های Indie داره و یک بازی مثل کوانتوم برک یا یک Remake از طرف Epic Games کمپانی هایی رو پشتشون دارن که در هر صورت و حتی با وجود شکست مدت ها سر و صدای تبلیغاتشون برای محصولی که بیرون میدن توی گوش میپیچه، زیاد جدی نگیر اینارو این فقط یه معرفی بازی بود من واقعا خودم توی این زمینه بی طرفم ولی درک میکنم چی میگی به خاطر جوی که وجود داره آدم هرچی میبینه فکر میکنه جهت گیریه و گارد میگیره منم جای تو بودم همین فکرو میکردم.

    درمورد برگ برنده ی مایکروسافت هم ما هنوز نمیدونیم ایده چطور میخواد اجرا بشه مطمئن باش به شرایط مالیش فکر کردن ما هم نگفتیم حتما یک برگ برندست، اما یک استراتژیه که در نظر گرفته شده در حالی که کسی فکرشو نمیکرد مایکروسافت توی جنگ کنسولی امید داشته باشه و حرکت خاصی توی ذهنش باشه.

برای نوشتن دیدگاه می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید ورود ارسال نظر به صورت مهمان
برچسب ها: , ,