اگر شما یک اینسایدر ویندوز ۱۰ هستید و در دسترسی به نرم افزار دسترسی از راه دور اندروید مایکروسافت مشکل دارید، مایکروسافت برخی نکات برای رفع مشکلات را ارسال کرده‌ است تا بتوانید با برنامه شروع به کار کنید. در ادامه با وینفون همراه باشید.

رفع مشکل برنامه Your Phone

وقتی دکمه “Link phone” را انتخاب می‌کنم چیزی اتفاق نمی‌افتد. چگونه این را حل کنم؟

در برخی موارد نادر، در طول فرایند راه اندازی برنامه Your Phone، دکمه Link phone شاید یک پنجره که در آن می‌توانید شماره تلفن خود را وارد کنید را نشان ندهد. در این حالت کامپیوتر خود را  راه اندازی مجدد (ریستارت) کنید.

چگونه می‌توانم خطای “We can’t connect to your phone” را رفع کنم؟

اگر این پیام خطا را مشاهده کنید، به این معنی است که کامپیوتر شما نمی‌تواند به تلفن شما متصل شود. این می‌تواند به دلایل مختلف رخ دهد. در اینجا چند مورد برای امتحان وجود دارد:

  • اطمینان حاصل کنید که تلفن شما به Wi-Fi متصل است (شبکه‌های محدود شده در حال حاضر پشتیبانی نمی‌شوند).
  • اطمینان حاصل کنید که کامپیوتر شما دارای اتصال به اینترنت است.
  • اطمینان حاصل کنید که تلفن شما روی حالت هواپیما نیست.
  • اطمینان حاصل کنید که تلفن شما روشن است.
  • اطمینان حاصل کنید که شما با برنامه companion Android یا (Microsoft Apps) با حساب مایکروسافت خود وارد شده‌اید.
  • اطمینان حاصل کنید که می‌توانید اعلان‌های برنامه را در تلفن خود دریافت کنید (به عنوان مثال، در تنظیمات تلفن خود، مطمئن شوید Do not disturb خاموش است و اطلاعیه‌های برنامه برای Microsoft Apps روشن است).
  • اطمینان حاصل کنید که حساب‌های سیستم شما به درستی کار می کنند. در ویندوز، به Settings > System > Shared experiences بروید. اگر پیوند Fix now را در قسمت Accounts مشاهده می‌کنید، لینک را انتخاب کرده و دستورالعمل‌ها را دنبال کنید.

چگونه از شر پیغام Call us overprotective خلاص شوم؟

اگر روی صفحه نمایش «Call us overprotective» در برنامه Your Phone گیر افتاده باشید، ممکن است لازم باشد تنظیمات اعلان را در تلفن خود تنظیم کنید. مراحل زیر را انجام دهید:

  • در تلفن اندرویدی خود، به Settings > Notifications بروید.
  • در لیست برنامه، Microsoft Apps را پیدا کنید و اطلاعیه‌ها را فعال کنید.

توجه: در برخی موارد نادر، مراحل بالا ممکن است مشکل را حل نکنند. اگر هنوز گیر کرده‌اید، مراحل زیر را برای عیب یابی انجام دهید:

روی کامپیوتر شما:

  1. در مرورگر وب خود، به accounts.microsoft.com/devices بروید، با حساب کاربری مایکروسافت وارد شوید و برای هر تلفن ذکر شده، Unlink this phone انتخاب کنید.
  2. در ویندوز، به Settings > Phone بروید و سپس Unlink this PC را انتخاب کنید.
  3. در کادر جستجو در تسکبار، “Your Phone” را تایپ کنید، سپس App settings > Reset را انتخاب کنید.

روی گوشی اندرویدی شما:

  1. به Settings > Apps > Microsoft Apps > Storage بروید.
  2. روی Clear Cache تب بزنید و روی Clear Data کلیک کنید.
  3. روی فلش Back تب و روی Force Stop کلیک کنید.
  4. Microsoft Apps را دوباره باز کنید.

بعد از اینکه این مراحل را تکمیل کردید، برنامه Your Phone را روی کامپیوتر خود باز کنید و دوباره فرآیند راه‌اندازی را بررسی کنید.

منبع :

MSPOWERUSER

814 پست
پژمان قادرنژاد
او دانشجوی رشته کامپیوتر است. به بسکتبال و تکنولوژی علاقه‌ی وافری دارد و سعی می‌کند اغلب اوقات فراغت خودش را صرف کوه نوردی، طبیعت گردی و یوتیوب کند. پژمان اکنون نویسنده بخش برنامه و بازی وب‌سایت وینفون است.
مطالب مرتبط
در مای نوکیا بخوانید
  • No items.
  • دیدگاه کاربران
    هنوز دیدگاهی ثبت نشده
    برای نوشتن دیدگاه می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید ورود ارسال نظر به صورت مهمان
    برچسب ها: , , , ,