0 امتیاز
63 بازدید
سوال شده در نرم افزار ویندوز فون توسط mirdad_asadi (110 امتیاز)
سلام
خسته نباشید
گوشی من لومیا640 ایکس ال میباشد
برای دریافت اخرین بیلد دچار مشکل شدم (سیستم با این که تمام نرم افزاری های قابل حذف رو از حافظه داخلی پاک کرده بودم مدام ارور نداشتن حافظه میداد)
به ناچار تلفن رو هارد ریست کردم
بعد از راه اندازی مجدد در مراحل اولیه اکانت خود را وارد کردم برای انتقال فایل های بک آپ ، برای منظقه هم آمریکا رو انتخاب کردم تنظیمات ساعت و تاریخ رو هم انجام دادم سیستم بالا اومد و نرم افزار ها از استور دانلود شدن
برای دریافت بیلد جدید به قسمت آپدیت رفتم اما سیستم ارور میده که شما به اکانت وصل نیستید
حالا هرچه تلاش میکنم سیستم اجازه نمیده اکانت خود رو وارد کنم
از اوت لوک هم می خوام استفاده کنم،قسمت اضافه کردن اکانت مایکروسافت رو که انتخاب میکنم برمیگرده دوباره روی قسمت انتخاب اکانت

میشه راهنمایی کنید،نگرانم که نکنه مشکل سخت افزاری پیدا کرده باشه

باتشکر

1 پاسخ

0 امتیاز
پاسخ داده شده توسط ali_sahlive (15.6k امتیاز)
با سلام عرض ادب و احترام
این مشکل عمدتا به چشم نمی آید اما افرادی که جدیدا ایمیل خود را لوگین می کنند به مشکل میخورند چندین بار باید با سرعت خوب اینترنت متصل شوید و لوگین کنید.
اگر نسبت به سوال بنده منتقدید، مشکلی دارید یا پیشنهادی دارید و یا حتی هر سوال دیگری دارید :
تلگرام: pr_alihosseini
شماره: 09378022133
مراجعه کنید.
به بخش پرسش و پاسخ سایت وینفون خوش آمدید، اینجا مکانی است برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران این مجموعه.
لطفا قبل از پرسیدن سوالی ابتدا جستجو کنید شاید قبلا کسی سوال شما را مطرح کرده باشد.
...