0 امتیاز
109 بازدید
سوال شده در سوالات عمومی گوشی توسط soroosh17035 (110 امتیاز)
ویرایش شده توسط soroosh17035
با سلام حدود 2 روز قبل مجبور شدم گوشی لومیا 520 را هارد ریست کنم بعد از طی این مراحل و بالا اومدن گوشی به مشکل خوردم و نمی تونم وارد حسابم بشم منطقه تاریخ و ساعت گوشی هم درسته مشکل سرعت اینترنت هم ندارم و با نت های مختلفی هم امتحان کردم ولی به نتیجه نرسیدم

این پیام تو صفحه میاد
اتصال برقرار نمیشود
اکنون نمی توانیم وصل شویم چند لحظه صبر کنید و دوباره امتحان کنید

ایا امکان داره تغییر کردن ایمیل و حساب کاربری باعث بروز مشکل بشه

لطفا راهنمایی کنید

2 پاسخ

+1 امتیاز
پاسخ داده شده توسط blacket (330 امتیاز)
منم همین مشکل رو دارم و ارور 80070057 میده.تاریخ و منطقه و ریجن رو هم با کشورهای مختلف شامل آمریکا انگلیس ترکیه آلمان و ... چک کردم و حتی سافت ریست و هارد ریست هم انجام دادم.اما بازم مشکلم حل نشد.
دارای دیدگاه توسط soroosh17035 (110 امتیاز)
گاهی اوقات تو گوشی من این ارور رو میده

از صبح دارم تلاش می کنم و با نت های مختلف هم موفق نشدم وارد حسابم بشم و جالبه که با فیل ت ر ش ک ن هم نمیزاره به حساب لاگین بشیم مشکلات من از اون روزی شروع شد که یه حساب کاربری جدید ساختم و تصمیم گرفتم با حساب جدید گوشی را راه اندازی کنم شاید خود مایکروسافت حساب رو بلاک کرده
دارای دیدگاه توسط blacket (330 امتیاز)
منم همه این کارهارو انجام دادم.اما فقط یک حساب کاربری مایکروسافت دارم.فقط outlook دارم
دارای دیدگاه توسط soroosh17035 (110 امتیاز)
سایت مایکروسافت به زبان فارسی نوشته بود که تا تاریخ 12/03/2019 بخاطر تغییر حساب کاربری بدلایل امنیتی نمی تونی با گوشی لاگین بشی یعنی دقیقا 32 روز گوشی نقش اجر پیدا می کنه
دارای دیدگاه توسط blacket (330 امتیاز)
والا من حسابم برای 7 سال قبل هست.مشکلی که برای من پیش اومد این بود که میخواستم گوشی به ویندوز 10 آپگرید کنم هارد بریک شد که با نصب مجدد فایل بوت و دامپ واستفاده از Windows Device Recovery Tool ویندوز فون 8.1 ریختم و بعدش به هیچ عنوان نتونستم به حسابم لاگین شم.
من دنبال ایمیل پشتیبانی ماکروسافت میگردم اما نتونستم پیدا کنم ک باهاشون مکاتبه کنم.چون به انگلیسی مسلط هستم
دارای دیدگاه توسط soroosh17035 (110 امتیاز)
شاید این لینک کمکت کنه

https://support.microsoft.com/ru/contactus/
دارای دیدگاه توسط blacket (330 امتیاز)
سلام مجدد.از طریق اسکایپ با پشتیبانی تماس تلفنی برقرار کردم و اعلام کردند که این مشکل از سمت سرورهای مایکروسافت است و کارشناسان فنی در حال پیگیری مشکل بوجود آمده هستند و مشابه این مشکل را بسیاری از کاربران در سراسر دنیا دارند و در پایان عذر خواهی بابت مشکلات بوجود آمده کردند.

سومین بار است که با پشتیبانی صحبت کردم به صورت مستقیم.خیلی عالیه.

فقط گوشی هاتون دستکاری نکنید
دارای دیدگاه توسط soroosh17035 (110 امتیاز)
بابت تلاش و پیگیر بودنت جهت حل این مشکل ازت ممنونم
دارای دیدگاه توسط blacket (330 امتیاز)
خواهش میکنم.
0 امتیاز
پاسخ داده شده توسط blacket (330 امتیاز)
سلام.
من گوشی با نرم افزار WPinternals فلش کردم
اکانت مایکروسافت رو ادیت کردم.منطقه،ریجن رو روی انگلیس گذاشتم
وی پی ان وصل کردم با آی پی انگلیس.
درست شد برای من.شما هم امتحان کنید.
به بخش پرسش و پاسخ سایت وینفون خوش آمدید، اینجا مکانی است برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران این مجموعه.
لطفا قبل از پرسیدن سوالی ابتدا جستجو کنید شاید قبلا کسی سوال شما را مطرح کرده باشد.
...