_ایکس باکس و گیمینگ پنل جدید

معرفی Rainbow Six Siege: Operation Para Bellum (قسمت اول) فصل جدید رینبو با تغییرات فراوان در راه است!

در این فصل Rainbow six siege به ایتالیا و خانه‌ی رییس یک باند تبهکار خواهیم رفت، با قسمت اول معرفی Operation Para Bellum با وینفون همراه باشید.

پس از عرضه‌ی Operation Chimera در ابتدای سال سوم بازی شوتر تاکتیکی رینبو سیکس و نبردی متفاوت با موجودات زامبی-شکل، یوبیسافت این بار و با عرضه ی فصل دوم از سال سوم بازی بیشتر بر روی تجربه‌ی بهتر بخش چند نفره تمرکز داشته و به جز نقشه و اوپراتورهای جدید، این بار تغییرات بیشتری را در جهت بهبود بخش آنلاین بازی اعمال کرده است.

نقشه‌ی جدید: VILLA

با عرضه‌ی Operation Para Bellum، ما به ایتالیا خواهیم رفت. جایی که به مافیای خود مشهور است و یوبیسافت مقدمات حضور در خانه‌ی رییس یک خانواده تبهکار را برای ما فراهم کرده! این نقشه که به گفته‌ی یوبیسافت، تاکتیکی ترین نقشه‌ی عرضه شده برای بازی تا به امروز است، ملک خانواده‌ی قاچاقچی Vinciguerra است و با تونل‌های باریک، پلکان عریض و دریچه‌های مخفی، تجربه‌ی جدیدی را برای بازیکنان رقم خواهد زد. ویژگی دیگری که در بیستمین نقشه‌ی بازی برای اولین بار ارائه شده، محدود شدن امکان بازی کردن فقط در روز است، به این معنی که حالت شب برای این نقشه تعریف نشده است.

Club House جدید!

در فصل‌های قبل و همچنین آپدیت های میان فصلی، شاهد تغییراتی در اسلحه یا قابلیت های اوپراتورها بودیم، مثلا Nerf (ضعیف) شدن Ela و Buff (قوی) شدن Blitz. در این فصل، شاهد یک اولین دیگر خواهیم بود، باف نقشه! یکی از ایرادهای همیشگی بازیکنان در مورد نقشه‌ی Club House به سازندگان بازی، مجبور شدن مدافعان به قرار گرفتن در موقعیت های خطرناک با پاداش پایین بود.

طراحان نقشه با تجربه‌ای که در این 3 سال به دست آورده بودند، دست به چند تغییر کلی در نقشه‌ی Club House زدند که مشکل مدافعین را حل کنند:

  • اول، حل بزرگترین ایراد نقشه با ایجاد راهی برای جابجایی در طبقه‌ی دوم بدون بیرون رفتن از فضای داخلی، بین Bed Room و Cash Room. مکان Objectiveها هم هدف بعدی تغییرات بودند. اضافه شدن راه پله به Garage، اضافه شدن دیوار جدا کننده در Bar، اضافه شدن Bathroom در کنار Bar و حذف برخی دریچه (Hatch) های سقف برای جابجایی بهتر مدافعان، از جمله این تغییرات بودند.

  • دوم، طراحان در طول سالهای عرضه ی بازی، از نزدیک شاهد خو گرفتن جامعه ی بازیکنان با نقشه و استفاده از گجت های جدید بودند. به همین دلیل، بررسی واکنش بازیکنان به تغییرات و مطمئن شدن از “حس” نقشه، برای سازندگان ضروری بود. به عنوان مثال، وقتی یک طراح به Basement یک راه پله‌ی جدید اضافه کرد، یک طراح مرحله اشاره کرد که جامعه‌ی بازیکنان به این اتاق نام “اتاق آبی” داده اند، طراح از این نکته استفاده کرد و یک خط آبی تیره به دیوار اضافه و راه پله را با چراغهای آبی روشن کرد.
  • نهایتا، باف نقشه فرصت بی نظیری برای نگاه دوباره ی طراحان به کار سه سال پیش خود بود. بازنگری بافت ها، مصالح تغییر یافته، اضافه کردن سایه روشن و تزریق نشانه های حضور موتورسواران از جمله تغییرات کلی بود.

 

در بخش بعدی این مقاله، به اوپراتورها و بقیه‌ی تغییرات جدید می‌پردازیم.

15 پست
علیرضا قنواتی
مطالب مرتبط
در مای نوکیا بخوانید
دیدگاه کاربران
امین
پاسخ دهید دوشنبه 14 خرداد 1397

مایکروسافت گیت هاب رو خرید

برای نوشتن دیدگاه می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید ورود ارسال نظر به صورت مهمان
برچسب ها: , , , ,