کمتر از یک ماه به عرضه یکی از مورد انتظارترین بازی سال 2018 باقی مانده و در این میان شرکت راکستار با ارائه اطلاعات و جزئیات فراوان، ما را با این عنوان بیشتر و بیشتر آشنا می‌کند. در جدیدترین اطلاعاتی که مربوط به این بازی منتشر شده، راکستار در رابطه با جهان بازی صحبت‌هایی ارائه کرده است.

تا به امروز اطلاعات بسیاری از جمله آب و هوای پویا، محیط باز جهان بازی و بسیاری دیگر در دسترس‌مان قرار گرفته است. راکستار در رابطه با جهان بازی کمی بازتر بوده و اطلاعات جدیدتری منتشر کرده است. دستیار مدیر عامل استودیو شمالی راکستار، آقای راب نیلسون (Rob Nelson) و کارگردان بخش هنری، آقای جاش باس (Josh Bass)، در مورد جنبه‌های مختلف این بازی، از جمله محیط آن، اهداف طراحی آن‌ها و چیزهای دیگر صحبت کرده‌اند.

راب نیلسون در مورد نحوه کار برروی نسخه Grand Theft Auto V که برای نسل کنونی منتشر شده، صحبت کرد و توضیح داد که چگونه این بازی به آن‌ها کمک کرده تا چیزها را در Red Dead Redemption 2 بهبود بخشند. یکی از روش‌هایی که استودیوی سازنده انجام داده، این است که محیط‌های متنوع این بازی بسیار بلند پروازانه‌تر از نسخه پیشین است. با توجه به این موضوع، جاش باس گفت:

ما می‌خواستیم جهانی فراتر از مناظر صحرایی کلاسیک نسخه اول را داشته باشیم و بخش بزرگتری از آمریکا را معرفی کنیم. تکنولوژی پیشرفته بیشتر به این معنا بود که این امکان را به ما داد تا بتوانیم نوعی از محیط‌های مختلف از جمله گل‌های ضخیم، کوه‌های عظیم، برف عمیق، مه غلیظ و مناطق جنگلی انبوه، همچنین دشت‌های وسیع پوشیده از علف را که به دنبال آن‌ها هستیم، ایجاد کنیم.

او همچنین در مورد این موضوع صحبت کرد که چگونه این بازی اولین شهر واقعی را به نمایش می‌گذارد. اشاره جاش باس به این موضوع:

Red Dead Redemption 2 همچنین اولین شهر واقعی یعنی شهر بندری سنت دنیس (St. Denis) را دربر دارد که مانند یک تضاد کامل با پاسگاه‌های مرزی و شهرهای سراسر جهان خواهد بود.

شهر بندری سنت دنیس یکی از هفت مکان‌هایی بود که راکستار اخیرا معرفی کرده است. با مراجعه به این آدرس می‌توانید جزئیات منتشر شده از این هفت شهر را مطالعه کنید.

توجه بسیاری به جزئیات شده‌ است که حس زنده و واقعی بودن دنیای بازی را بیشتر و بیشتر می‌کند و به نظر می‌رسد که کارها و فعالیت‌های بسیاری در قسمت‌های مختلف این دنیای بزرگ برای انجام دادن، وجود دارد. راب نیلسون اظهار داشت:

ما می‌خواستیم به اندازه‌ای که تا به امروز نرفته‌ایم، وارد عمق جهان بازی بشویم تا بازیکن این حس را پیدا کند که گویی اینجا مکانی برای زندگی بوده است. این ایده است که شما می‌توانید از یک تیراندازی حماسی در بالای یک قطار برای پریدن برروی یک کالسکه و بیرون کشیدن پول نقد از صندوق‌ها، یا گشتن قفسه‌های یک خانه برای ویسکی استفاده کنید. ما تلاش کرده‌ایم تا کاری کنیم که شما بتوانید در هر سطحی از جهان بازی سردرگم شوید.

در حالی که سری بازی‌های Grand Theft Auto به خاطر دنیای عجیب و مرموز خود معروف هستند، توسعه دهندگان تلاش کرده‌اند تا این بازی را بسیار محکم‌تر و زمینی‌تر کنند. توسعه دهندگان همزمان با اینکه سعی کرده‌اند به یک حس واقع‌گرایی در اینجا دست یابند، همچنین لذت بازی را نیز حفظ کرده و از آن نکاسته‌اند. با توجه به این موضوع، نیلسون گفت:

حس زنده بودن جهان این بازی نسبت به عناوینی که تا به امروز ساخته‌ایم، بسیار بیشتر است و آمریکای سال 1899 میلادی و سرعت تحول و پیشرفت آن در این بازی، حس طبیعی بودن را می‌دهد. Red Dead Redemption 2 هرچه قدر هم که بزرگ باشد، باز هم صمیمیتی در آن نهفه است که به وجود آوردن آن در جهانی [مانند Grand Theft Auto V] که با ماشین خود با سرعت بالا رانندگی می‌کنید و یا با هواپیما برفراز آسمان هستید، کار آسانی نیست. ما می‌خواستیم که Red Dead Redemption 2 احساس نزدیکی و زمین گیری بیشتر داشته باشد، بنابراین منطقی به نظر می‌رسد که تا جایی که می‌توانیم واقع گرایی را به حداکثر و در آن واحد حس سرگرمی و لذت آن را حفظ کنیم. ما می‌خواهیم توهم رئالیسم را بدون تنبیه کردن بیش از حد بازیکن ایجاد کنیم.

در نهایت، جاش باس بر اهمیت انتخاب در بازی تاکید کرد. او در رابطه با اینکه چگونه جهان بازی نسبت به تصمیماتی که به عنوان بازیکن می‌گیرید، واکنش نشان می‌دهد، گفت:

در حالی که یک داستان فراگیر وجود دارد، این بازی با انتخاب‌های آرتور پر شده‌ است تا به شما این اجازه را بدهد که تصمیم بگیرید شخصیت آرتور را به عنوان یک قانون شکن تشکیل دهید؛ به همین جهت، تصمیم با شماست که او یک قانون شکن شریف باشد یا یک قانون شکن یاغی و ناشایسته. جهان به تصمیماتی که هم بزرگ و هم کوچک هستند واکنش نشان خواهد داد و با این امید، هنگامی که بازیکنان شروع به به اشتراک گذاشتن تجربیات خود کنند، بسته به صدها تصمیماتی که در مسیر بازی اتخاذ کرده‌اند، شروع به درک این مساله خواهند کرد که چقدر این تصمیمات از یکدیگر متفاوت هستند.

در دیگر اخبار مرتبط با Red Dead Redemption 2، اطلاعات بسیاری از شهرهای بازی، سیستم مبارزات و گان‌پلی، تعامل با اعضای گروه Van der Linde و سیستم مخفی کاری منتشر شده که شما کاربران وینفون از اینجا می‌توانید خبر مربوطه را مطالعه کنید. همچنین یکی از ویژگی‌های بسیار جالب این عنوان، این است که بازیکن قادر خواهد بود که بین زاویه دوربین اول شخص و سوم شخص به دلخواه یکی را انتخاب کند. این عنوان بسیار مورد انتظار تقریبا یک ماه دیگر یعنی در تاریخ 4 آبان 1397 (26 اکتبر 2018 میلادی) برای کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه و منتشر می‌شود. همچنین نسخه بتای بخش چند نفره یک ماه پس از عرضه آن در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت. شما هم اکنون می‌توانید این عنوان را پیش خرید کنید.

منبع :

GAMINGBOLT

165 پست
رسول امینی
Played My First Game In 2005 Which It Was Resident Evil 4, A Huge Fan Of Video Games And Spend A Lot Of Time On Playing. On My Spare Time I Write Articles For WinPhone
مطالب مرتبط
در مای نوکیا بخوانید
  • No items.
  • دیدگاه کاربران
    هنوز دیدگاهی ثبت نشده
    برای نوشتن دیدگاه می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید ورود ارسال نظر به صورت مهمان
    برچسب ها: ,