تهیه کننده عنوان Resident Evil 2 در مورد برنامه های شرکت کپکام برای پیشرفت اتمسفر ریمیک عنوان Resident Evil 2  می‌گوید.

هر روز اخبار بیشتری از عنوان Resident Evil 2 منتشر می‌شود و ما را متحیر خود می‌کند. تا بحال ما گیم‌پلی این عنوان را مشاهده کرده‌ایم و با جلوه های تصویری فوق‌العاده و حیرت‌انگیز آن آشنا هستیم. توسعه دهندگان این عنوان توجه به خصوصی به جزئیات تک تک اتفاقات موجود در این دارند و قصد دارند آن را به عنوانی ماندگار تبدیل کنند.

در چند روز گذشته شرکت کپکام (Capcom) گزارش سالانه‌ خود را منتشر کرده که در آن شاهد اطلاعاتی در رابطه با عنوان جدید این شرکت یعنی ریمیک عنوان Resident Evil 2  هستیم.

آقای کاندا (Tsuyoshi Kanda)  تهیه‌کننده‌ عنوان Resident Evil 2 در رابطه با مراحل ساخت این عنوان پس از معرفی آن در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۸ میلادی توضیح می‌دهد و متذکر می‌شود که ساخت این عنوان از زمانی شروع شده بود که هنوز افراد زیادی برروی عنوان هفتم این سری یعنی عنوان Resident Evil 7 biohazard کار می‌کردند. او همچنین بیان می‌کند که تنوع در سری عناوین این بازی نکته‌ مثبتی محسوب می‌شود و او از این امر راضی است. در ادامه گزارش آقای کاندا را در مورد این عنوان مطالعه خواهید کرد و با هدف آنها از ساخت این عنوان آشنا خواهید شد:

نسخه‌ی اصلی عنوان Resident Evil 2 در سال ۱۹۹۸ میلادی عرضه شد و هم اکنون نیز پس از ۲۰ سال به عنوان یک شاهکار از آن یاد می‌شود. ساخت یک عنوان از روی چنین عنوانی به طوری که بتواند هم هوادارن قدیمی این مجموعه را راضی نگه دارد و هم بتواند کاربران جدید را به سمت این مجموعه بکشاند قطعا کار مشکلی است. هرچند این دقیقا همان انگیزه‌ای بود که تیم ما لازم داشت: یک کار سخت که ارزش زحمت کشیدن را داشته باشد!

ما در این نسخه وظیفه داریم علاوه بر اینکه به نسخه‌ اصلی آن وفادار بمانیم، عناصری را نیز به آن اضافه کنیم که این عنوان را لذت ‌بخش‌تر از قبل جلوه دهد. به این منظور علاوه بر پیشرفت‌ه ای گرافیکی و داستانی، ما صداگذاری این عنوان را نیز ارتقا دادیم. در مورد داستان، ما خط داستانی اصلی عنوان Resident Evil 2 را دنبال می‌کنیم ولی میزان درام آن را افزایش دادیم. برای بهتر شدن تجربه‌ کاربران ما دوربین سوم شخص روی شانه را تعبیه کردیم تا حس ترس خورده شدن توسط زامبی‌ها راحت‌تر به کاربران منتقل شود و حس نوستالژی عناوین قبلی این فرنچایز را داشته باشند. در خصوص گرافیک، ما از موتور اختصاصی خودمان یعنی RE ENGINE استفاده کردیم تا بتوانیم این ریمیک را نوعی طراحی کنیم که صحنه ‌های آن با واقعیت و یا فیلم‌ های اکشن تفاوت زیادی نداشته باشد.

در ادامه آقای کاندا به گفتن جزئیات سیستم صدا بکار رفته در عنوان Resident Evil 2 پرداخت:

صداگذاری این عنوان نیز تغییرات زیادی کرده است. ما از استودیوی شرکت کپکام برای صداگذاری استفاده کردیم. با تغییرات ایجاد شده کاربران صدای زامبی‌ها را به صورت کاملا واقعی تشخیص می‌دهد. ناله‌ های زامبی‌ها از راست و چپ به صورت واقع‌گرایانه‌ای طراحی شده است. ما با این کار توانستیم علاوه بر حس بینایی، از حس شنوایی نیز برای تزریق ترس به بازی‌باز استفاده کنیم و حس فوق‌العاده‌ای را برای کاربران ایجاد کنیم.

عنوان Resident Evil 2 Remake در تاریخ جمعه 5 بهمن ماه سال ۱۳۹۷ برابر با بیست و پنجم ژانویه‌ی ۲۰۱۹ میلادی برای کنسول ‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس ‌باکس وان و پلتفرم رایانه ‌های شخصی منتشر خواهد شد.

آیا شما نسخه اصلی عنوان Resident Evil 2 را تجربه کرده‌اید؟ آیا شما علاقه دارید که نسخه ریمیک این عنوان را نیز تجربه کنید؟ لطفا نظرات خود را راجب این عنوان با ما در میان بگذارید.

منبع :

GAMINGBOLT

241 پست
امیرحسین نورپور
مطالب مرتبط
در مای نوکیا بخوانید
دیدگاه کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده
برای نوشتن دیدگاه می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید ورود ارسال نظر به صورت مهمان
برچسب ها: , , ,