عنوان پرفراز و نشیب Sea of Thieves که از روز اول عرضه خود با پستی و بلندی‌ها و مشکلات بسیار متعددی دست و پنجه نرم کرد تا این که امروز به جایگاه کنونی خود برسد، یکی از اولین بازی‌هایی بود که شرکت مایکروسافت به سرویس اشتراکی جدیدی که قرار بود راه اندازی کند، یعنی ایکس‌باکس گیم پس (Xbox Game Pass)‌، اضافه کرد که از آن پس این بازی نیز ضمن حفظ روند رو به رشد خود به روزرسانی‌های مناسبی عرضه کرد که آن را در مسیر مناسب ثابت نگه داشت. این روند باعث افتخار تیم توسعه دهنده این بازی است.

یکی از همین برنامه‌هایی که قرار است به دنبال ادامه روند رو به رشد این بازی در جهت اصلاح و رفع عیب و نقص‌های آن و همینطور تکامل این بازی به انتشار برسد، به روزرسانی بزرگی است که قرار است به مناسب سالگرد عرضه این بازی در انتهای ماه جاری میلادی برای عنوان Sea of Thieves به انتشار برسد. این به روزرسانی بسیار بزرگ شامل محتویات و ویژگی‌های بسیار جدیدی است که ضمن اضافه شدن به این بازی نه تنها می‌تواند مخاطبین خاموش این بازی که برای مدتی آن را کنار گذاشته‌اند، دوباره به این بازی بازگرداند، بلکه توانایی این را هم دارد که یک سری مخاطب جدید هم به جمع طرفداران و کاربران این بازی اضافه کند. یکی از همین محتویاتی که به احتمال بسیار زیاد توانایی انجام این کار را دارد، محتوای داستانی ۱۰ تا ۲۰ ساعته جذابی است که قرار است انتهای این ماه برای این بازی در دسترس قرار بگیرد.

قطعا یکی از کسانی که از وضعیف فعلی عنوان Sea of Thieves به شدت راضی است و به آن افتخار می‌کند، کریگ دانکن (Craig Duncan)، مدیر عامل استودیوی Rare، است. وی در حین انجام گفت و گوی تازه‌ای که با EGX Rezzed داشت صحبت‌هایی درمورد غروری که نسبت به کار سرسختانه تیم خود دارد انجام داد و این که از زمان عرضه این بازی تا به حال چقدر بر اساس بازخوردها و نظرات بازی‌بازان مجبور به اضافه کردن ویژگی‌ها و بهبود بخشیدن آن‌ها در این بازی بودند. وی در این مصاحبه درمورد این موضوع چنین گفت که:

به شدت به این تیم افتخار می‌کنم چرا که من می‌دانم در نهایت کاری که گفته بودیم انجام خواهیم داد را به سرانجام رساندیم و آن را به پایان بردیم که به معنی عرضه کردن یک بازی، دریافت کردن بازخورد و همینطور تکامل بخشیدن به آن است.

کریگ دانکن در ادامه اظهارات خود در این رابطه چنین اضافه کرد که:

اما ما همیشه در این مسیر این اجازه را برای خودمان حفظ کردیم تا ماهیت و ذات این برنامه‌ها را تغییر دهیم و آن‌ها را بهبود ببخشیم.

همچنین وی در این گفت و گو در تلاش بود تا ترس‌ها و نگرانی‌هایی که برخی از بازی‌بازان ممکن است درمورد بخش جدید PvP این بازی، به اسم The Arena داشته باشند را آرام کند که آن هم در به روزرسانی سالگرد عرضه این بازی در آن حضور خواهد داشت و یکی از بخش‌های مهم آن خواهد بود. کریگ دانکن در این رابطه اینچنین اظهار نظر کرد که این بخش چرخش منحصر به فرد خودش را در این بزای خواهد داشت و فقط حالت رقابتی استانداردی که شما در این بازی از آن استفاده کنید، نخواهد بود و نقش بیشتری از این چیزها ایفا خواهد کرد. دانکن در این رابطه چنین گفت که:

خب بازی رقابتی در عنوان Sea of Thieves وجود داشته باشد، چیست؟ ما هیچ قصدی نداریم که یک بازی رقابتی تولید کنیم که کاملا مشابه چیز دیگری که قبلا ساخته‌ایم باشد. بنابراین برای ما، این موضوع درمورد این است که چطور به شیوه خود بازی Sea of Thieves یا به شیوه استودیوی Rare یک بازی رقابتی تولید کنیم که احساس کاملا متفاوتی نسبت به تمام بازی‌های رقابتی مولتی پلیری که تا به حال ساخته شده‌اند، داشته باشد. این همان چالشی بود که ما برای خودمان گذاشته بودیم و بعدا تبدیل به چیزی شد که ما چطور آن را تکرار کنیم و تکامل ببخشیم.

عنوان Sea of Thieves در حال حاضر برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و رایانه شخصی‌های ویندوز ۱۰ در دسترس قرار دارد و شما می‌توانید از تجربه آن با امکانات و ویژگی‌های جذابی که از زمان عرضه آن تا به حال کم کم به آن اضافه شده، لذت کافی ببرید و معنای واقعی تکامل را دقیقا درک کنید.

منبع :

GAMINGBOLT

688 پست
عرفان رحیمی صادق
مطالب مرتبط
در مای نوکیا بخوانید
دیدگاه کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده
برای نوشتن دیدگاه می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید ورود ارسال نظر به صورت مهمان
برچسب ها: , , , , , , , ,