به عنوان اولین بازی بزرگی که استودیوی فرام سافتور (From Software) پس از درخشش Soulsborne (ترکیبی از Dark Souls و Blood Borne) پس از مدت‌های طولانی در حال کار کردن روی آن است (بدون احتساب چیزی مثل Deracine)، عنوان Sekiro Shadows Die Twice به نظر می‌رسد که قرار است یک عنوان بسیار متفاوت از چیزی که تا به حال از این استودیو دیده‌ایم باشد و با همه بازی‌های آن متفاوت خواهد بود. جنبه تازه‌ای از متفاوت بودن این بازی اخیرا رو شده، که در ادامه به آن خواهم پرداخت.

از بخش‌های ایجاد آمادگی و تمرینی دوستانه‌تر و ساده‌تر گرفته تا تاکید بیشتر و شدیدتر روی اکتشاف و گشت و گذار، تا مکانیزم‌های جدیدتر و ویژگی‌های کاملا تازه در سیستم مبارزات، همه و همه از ویژگی‌هایی هستند که Sekiro در تلاش است تا ضمن ایجاد تغییر در آن‌ها، خودش را از عناوینی نظیر سری Souls و دیگر فرانچایزهای مطرح دیگر این استودیو، جدا کند.

اما از طرفی دیگر هم این بازی قرار است خودش را به برخی از ویژگی‌های بازی‌های گذشته فرام سافتور نزدیک نگه دارد. اخیرا هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، کارگردان بازی Sekiro Shadows Die Twice و همینطور مدیر استودیوی فرام سافتور، ضمن این که در حال انجام مصاحبه‌ای در رویداد بازی‌های ویدیویی تایوان بود، (که از طریق Playstation Lifestyle به انگلیسی تهیه و ترجمه شده است) تایید کرد که مانند بازی‌هایی نظیر Bloodborne و Dark Souls این بازی پیش روی اکشن ماجراجویی نیز دارای پایان‌های متفاوتی خواهد بود اما بر خلاف آن‌ها، این پایان‌ها به گونه‌ای به انجام خواهند رسید که به طور جالب‌تری با داستانی که درون خود بازی روایت شده، ارتباط پیدا می‌کنند. میازاکی در این زمینه گفت:

Sekiro پایان‌های متفاوتی خواهد داشت. اگر می‌خواهید، مانند بازی‌های گذشته است اما این بار بسیار بیشتر در داستان بازی ریشه دوانده است.

همچنین میازاکی در ادامه صحبت‌های خود نیز تایید کرد که Sekiro نیز درست مانند سری Dark Souls و به شیوه‌ای که در آن به انجام می‌رسید، ارزش تکرار و بازپخش را بیشتر ترویج خواهد کرد. همچنین این که با هر پیشروی دوباره‌ای که بخواهید در بازی انجام دهید سطح سختی بازی افزایش پیدا خواهد کرد. وی در این زمینه گفت:

این بازی شامل ارزش تکرار و بازپخش نیز خواهد بود و هر پیشروی در آن کار را سخت‌تر خواهد کرد.

از دیگر اخبار و مطالب مرتبط با این بازی نیز می‌توان به این نکته اشاره داشت که اخیرا تیزر کوتاهی از این بازی به انتشار رسیده که ما را با شکل و شمایل یک باس جدید آشنا می‌کند. عنوان Sekiro Shadows Die Twice در تاریخ ۲ فروردین سال ۹۸ برابر با ۲۲ مارس ۲۰۱۹ میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی به انتشار خواهد رسید.

منبع :

GAMINGBOLT

964 پست
عرفان رحیمی صادق
مطالب مرتبط
تبلیغات
در مای نوکیا بخوانید
دیدگاه کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده
برای نوشتن دیدگاه می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید ورود ارسال نظر به صورت مهمان
برچسب ها: , , , , , , ,