در جریان رویداد اخیر What’s Next که به میزبانی فوکوس هوم (Focus Home Interactive) در پاریس برگزار شد، کریس ری (Chris Wray) فرصتی بدست آورده است که با جیهین روسیئو (Jehanne Rousseau)، مدیرعامل استودیوی فرانسوی Spiders صحبتی داشته باشد. شما احتمالا قبلا با عناوینی همچون Of Orcs and Men، Mars: War Logs، Bound by Flame و The Technomancer، نام این استودیو به گوشتان خورده باشد. در ادامه با وینفون همراه باشید تا بخشی از صحبت‌های روسیئو را دنبال کنیم.

اسپایدرز قرار است GreedFall را که یک عنوان در سبک اکشن نقش‌آفرینی است و به شدت بر واکنش جهان بازی بر تصمیمات بازی‌بازان متمرکز است، بر روی پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر کند. در این مصاحبه روسیئو اظهار داشت که این یک پروژه پر از شور و اشتیاق برای اسپایدرز است چرا که در حال حاضر استودیوهای زیادی وجود ندارند که بر روی توسعه عناوین نقش‌آفرینی کار کنند به خصوص بعد از آن که بایوور نیز از این کار دست کشید. در ادامه صحبت‌های او را در این خصوص می‌خوانید:

جیهین: ما در حال حاضر افرادی 35 و 40 ساله در تیم خود داریم که در حال کار بر روی بازی هستند. ما این بازی را توسعه می‌دهیم زیرا به سبک آن علاقه داریم. استودیوهای زیادی وجود ندارند که این روزها این سبک از بازی‌ها را توسعه دهند.  منظورم این است که حتی بایوور نیز از این کار دست کشیده است و این بسیار ناراحت کننده است چرا که من بیشتر از هر چیزی عاشق تجربه این سبک از بازی‌ها هستم.

کریس: بنابراین این یک پروژه بسیار پرشور است؟

جیهین: بله! من عاشق تجربه آن هستم. فکر می‌کنم قضیه این است که ما همیشه سعی داریم عناوین سخاوتمندانه‌ای را توسعه دهیم. احتمالا نواقصی وجود داشته باشد ولی ما می‌خواهیم آنچه که در توان داریم را به بازی‌بازان ارائه کنیم. ما می‌خواهیم که تجربه جهانی جدید را به آنان عرضه کنیم؛ تجربه داستان‌های جدید، ساخت تجهیزات، تعویض سلاح‌ها و مبارزه با تعدادی از موجودات عجیب و غریب نه فقط تعدادی عنکبوت غول‌پیکر و موش‌های عظیم‌الجثه [با خنده]. می‌دانید که چه می‌گویم، ارائه یک تجربه جدید و تازه.

می‌دانیم که خوشبختانه بایوور هنوز هم از توسعه اینگونه عناوین دست نکشیده است؛ آن‌ها در حال کار بر روی توسعه عنوان Dragon Age 4 هستند که فعلا با عرضه عنوان Anthem به تعویق افتاده است.

با این حال حقیقت این است که نگرانی‌های زیادی بعد از عرضه نه چندان موفق عنوان جهان مشترک نقش آفرینی بایوور به وجود آمد (لازم به ذکر نیست که عنوان Mass Effect: Andromeda نیز در زمینه رسیدن به کیفیتی مشابه عناوین قبلی این استودیو، بسیار ناموفق عمل کرد). بسیاری از توسعه‌دهندگان از طریق گزارشی در Kotaku ، نگرانی خود را در مورد توسعه Anthem به اشتراک گذاشته بودند. همچنین مقاله‌ی دیگری نیز در Kotaku منتشر شده است که اشاره می‌کند عنوان Dragon Age 4 از کد اصلی Anthem استفاده خواهد کرد و تمرکز زیادی بر سرویس زنده خواهد داشت.

آیا هنوز به بایورر امیدوارید و معتقدید که در آینده به اوج برخواهد گشت؟ یا این که اشتباهات این استودیو به قدری زیاد بوده است که دیگر نمی‌توان آن شکوه سابق را برای بایوور امید داشت؟

منبع :

WCCFTECH

283 پست
هادی اسماعیل‌زاده
دانشجوی ارشد تبدیل انرژی که علاقه زیادی به بازی‌های رایانه‌ای خصوصا عناوین نقش‌آفرینی داره. اوقات فراغت خودشو با فیلم و کتاب پر میکنه و در حال حاضر در بخش گیمینگ وینفون مشغول به فعالیت است.
مطالب مرتبط
تبلیغات
در مای نوکیا بخوانید
دیدگاه کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده
برای نوشتن دیدگاه می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید ورود ارسال نظر به صورت مهمان
برچسب ها: , , , , , , , ,