Ubisoft logo

سرگی هاسکوت (Serge Hascoet)، سرپرست بخش نوآوری در یوبیسافت، در مصاحبه‌ای با Game Informer در مورد موضوعات جالبی صحبت کرده است. یکی از این موضوعات در مورد سبک بتل رویال  بود و اینطور که به نظر می‌رسد، یوبیسافت در حال حاضر علاقه به این حوزه ندارد. در عوض آن‌ها بر روی چیز دیگری تمرکز کرده‌اند که ممکن است به همان اندازه جنجالی باشد.

در ادامه صحبت‌های او را در این خصوص می‌خوانید:

ما در بخش موبایل نیز وارد نمی‌شویم زیرا رقبا بهتر از ما هستند. در حال حاضر همه از بتل رویال صحبت می‌کنند ولی ما عقیده داریم که مانند حوزه موبایل، از بین 15 شرکت مختلفی که در این حوزه کار می‌کنند تنها دو شرکت موفق خواهند شد. بسیاری از این شرکت‌ها در بین راه شکست خواهند خورد و من نمی‌دانم که کدام یک از آن‌ها به بقای خود ادامه می‌دهد. من با تیم خود در حال کار بر روی پروژه بعدی هستیم. این مهم است که بدانیم چرا عناوینی همچون Fortnite اینقدر موفق ظاهر شده‌اند؛ اما این بدین معنی نیست که کار آنها را کپی کنیم. باید روشی دیگری را که به همان اندازه جنجالی باشد در پیش بگیریم. بنابراین ما ایده‌های بسیاری در سر داریم و شاید تنها یکی از این ایده‌ها وارد بازار شود.

هاسکوت همچنین اظهار داشت که یوبیسافت هنوز هم تمایل دارند تا نوعی حالت چندنفره را در سری Assassin’s Creed اعمال کند:

ما در زمینه‌های مختلف، تکنولوژی‌های بسیاری در اختیار داریم؛ با این وجود … حالت چندنفره ندارد و این بخش مهمی از جنبه اجتماعی بازی است که ما در حال پیگیری آن هستیم. همچنین اگر ما قصد داشته باشیم که همین الان تغییری را در جهان بازی‌هایمان اعمال کنید، بازی‌باز مجبور به دانلود 20 گیگ می‌شود.

من می‌خواهم بازی‌هایمان تبدیل به مکانی شود که تغییرات و رویدادهای جدید بسیاری در آن وجود داشته باشد؛ حتی در عنوان Assassin’s Creed. ما باید ظرافت بازی‌های خود را تغییر دهیم. ما باید کراس‌اور با موبایل‌ها را در نظر داشته باشیم. تغییرات بسیاری وجود دارد که می‌توانم اعمال کنم؛ به عنوان مثال، تعداد بازی‌بازها. امروزه، تکنولوژی آنلاین ما از 100 بازی‌باز پشتیبانی می‌کند ولی به چه قیمتی؟ اگر ما جمعیت و محتویاتی که در Assassin’s Creed وجو دارد را حذف کنیم، ساخت حالت آنلاین آسان‌تر می‌شود. اگر در پروژه نیاز به پشتیبانی از 100 بازیکن باشد، ما می‌توانیم آن را انجام دهیم ولی باید همزمان به دنبال یک ارزش افزوده باشیم.

Assassin’s Creed Brotherhood نخستین عنوانی بود که از ویژگی چندنفره در فرنچایز پشتیبانی می‌کرد و آخرین نسخه سری با این قابلیت نیز Unity بود ؛ هر چند که این حالت تنها بر روی گیم‌پلی تعاملی متمرکز داشت.

آیا تمایل دارید تا دوباره حالت چندنفره را در Assassin’s Creed شاهد باشید؟ دیدگاه خود را با وینفون به اشتراک بگذارید.

منبع :

WCCFTECH

283 پست
هادی اسماعیل‌زاده
دانشجوی ارشد تبدیل انرژی که علاقه زیادی به بازی‌های رایانه‌ای خصوصا عناوین نقش‌آفرینی داره. اوقات فراغت خودشو با فیلم و کتاب پر میکنه و در حال حاضر در بخش گیمینگ وینفون مشغول به فعالیت است.
مطالب مرتبط
تبلیغات
در مای نوکیا بخوانید
دیدگاه کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده
برای نوشتن دیدگاه می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید ورود ارسال نظر به صورت مهمان
برچسب ها: , , , ,