header_ERP_679

Microsoft Dynamics همان بخش نرم افزاری است که در قضیه خرید لینکدین بسیار به آن توجه شد و حساب ویژه ای روی آن باز شده تا بتواند از خدمات لینکدین استفاده کند و بیشتر از قبل موثر باشد. اما شاید خیلی از کاربران تا قبل از این معامله، خبری از این بخش نداشتند یا اطلاع درستی از خدمات آن نداشتند، حال واقعا این بخش چیست و چه خدماتی ارائه می دهد؟ و چرا مایکروسافت لینکدین را برای پیشرفت این بخش خریده است؟ با وینفون همراه باشید

مایکروسافت دینامیک شامل تعدادی از نرم افزارهایی است که ارتباط مشتریان را مدیریت می کنند و خدماتی برای برنامه ریزی تعامل با مشتری است. این نرم افزار با دیگر نرم افزارهای مایکروسافت مثل SharePoint ، Yammer ، Office 365 ، Azure و Outlook استفاده می شود. در آینده ای نزدیک نیز مایکروسافت هالولنز نیز از این قابلیت استفاده خواهد کرد. مایکروسافت داینامیک روی فعالیت های صنعتی مثل شرکت ها، خدمات مالی، و بخش عمومی متمرکز است.

header-SMB-GP-illustration-679

مدیریت ارتباط با مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به کمپانی ها اجازه می دهد که بتوانند مدیریت بهتری و تعامل گرانه تری با مشتریان خود داشته باشند. CRM همچنین گزینه های بهتری برای داشتن بازار پویاتر فراهم می کند و راه حل های درجه یک برای خدمات مشتریان ارائه می دهد. CRM راهی را برای بازاریابی، فروش و خدمات سازمان یافته به مشتریان پیشنهاد می دهد تا کمپانی ها بتوانند روی روابط کسب و کار مناسب تر و موثر تر تمرکز کنند و به رشد شرکت خود کمک کنند.

مدیریت ارتباط با مشتری مایکروسافت داینامیک در حال رقابت با کمپانی های دیگر مثل Salesforce ، Oracle و SAP است که در این میان Salesforce به شدت به دنبال خرید لینکدین بود که همین تلاش این شرکت نشان از آن دارد که لینکدین برای تجارت فعال بسیار مهم شمرده می شود. اگرچه کارشناسان خدمات مایکروسافت در این زمینه را به مراتب در ایجاد خدمات بهتر کمپانی ها، قوی تر می دانند.

microsoft dynamics

حال که مایکروسافت لینکدین را بدست آورده است، می تواند از قابلیت CRM بهتر و موثر تر از قبل در کسب و کار افراد استفاده کند و لینکدین این ارتباط موثرتر را فراهم می کند و به همین علت است که بیل گیتس از این معامله بعنوان یک معامله بزرگ یاد می کند و از قابلیت بی نظیر لینکدین برای ایجاد فرصت برای حرفه ای ها می گوید. و اینکه مایکروسافت و لینکدین می توانند با فید کسب و کار، چیزی شبیه فید فیس بوک در دنیای شبکه های اجتماعی ایجاد کنند.

شما در ویدیوی زیر می توانید تعامل لینکدین و CRM را کاملا متوجه شوید:

برنامه ریزی منابع سازمان

برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) نرم افزاریست که شروع تا پایان تجارت را برای کمپانی ها مدیریت و سازمان دهی می کند و همانند نرم افزارهای مدیریت مالی، و همانند یک اپراتور تجاری، منابع سازمانی را روز به روز و از گذشته تا امروز بررسی می کند. ERP عمدتا برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط طراحی شده و راه حل های مناسب را به آن ها پیشنهاد می دهد. این نرم افزار برای جمع اوری اطلاعات کسب و کار و ارائه ی یک نگاه درست در استفاده از دیگر محصولات مایکروسافت مثل آفیس ۳۶۵، Outlook کمک می کند تا کمپانی بتواند با کارمندان خود ارتباط موثری داشته باشد و به همه سیستم ها وافراد دسترسی داشته باشد.

header-SMB-NAV_679

شما در ویدیوی زیر نیز می توانید با عملکرد مایکروسافت دینامیک و افزایش تعامل با مشتری آشنا شوید:

نتیجه گیری

CRM می تواند اطلاعات فروش و موارد مهم دیگر که به مشتریان مربوط است را ثبت کند و حتی می تواند اطلاعات را از پست های فیس بوکی، توییت ها یا دیگر اطلاعات موجود در سطح اینترنت جمع اوری کند و دراختیار کمپانی قرار دهد تا نحوه تعامل خود با مشتریان را بهبود بخشد. هدف اصلی CRM فراهم کردن کاتالوگ استاندار از اطلاعات مشتریان است تا کمپانی با دیدی وسیع به فروش و ارتباط تعامل گرانه با مشتری فکر کند. درحالی که CRM روی مشتریان تمرکز دارد، ERP روی کسب و کار متمرکز است. این نرم افزار کمک می کند تا اطلاعات کسب و کار با  CRM به اشتراک گذاشته شود. همچنین این نرم افزار اجازه دسترسی تمام کارمندان به این سیستم را می دهد تا اطلاعات کسب و کار خود را وارد کنند. ERP با توجه به مشکلات یا ارورهای موجود در مسیر فروش یا ارائه خدمات، برای حل مشکل و عبور از آن راه حل ارائه می دهد و بهترین راه سازمان دهی را پیشنهاد می کند.

placement-proactiveexperiences

همچنین مایکروسافت دینامیک به کاربران کمک کند تا با استفاده از شبکه جهانی شرکا، شریک تجاری خود را پیدا کنند تا کسب و کار خود را گسترش کنند، در ویدیوی زیر می توانید نحوه کمک مایکروسافت را ببنید:

این دو نرم افزار و به طور کلی خدمات مایکروسافت داینامیک به کمک یکدیگر، افزایش بهره وری و کارایی سازمان ها و شرکت ها را فراهم می کنند و دینامیک بخش بزرگی از سیاست Cloud-first , Mobile-firs مایکروسافت است و لینکدین به آن ها کمک می کنند تا قدرتمند از گذشته عمل کنند و در آینده نه چندان دور، در این عرصه نیز گوی رقابت را بربایند.

منبع :

WINBETA

1278 پست
هادی اکبری زاده
هدف ما، غلبه بر کارهای قبلیمان... پیش به سوی آینده با مایکروسافت
مطالب مرتبط
دیدگاه کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده
برای نوشتن دیدگاه می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید ورود ارسال نظر به صورت مهمان
برچسب ها: , , , , , , , , ,