scorpio

حتماً در جریان فعالیت‌های اخیر ردموندی ها در معرفی کنسول های جدید خود یعنی اکس باکس وان اس و اکس باکس اسکورپیو در مراسم E3 هستید، از ابتدای معرفی این کنسول جدید یعنی اسکورپیو برای همگان سؤال بود که چرا مایکروسافت این پروژه را راه اندازی کرد، برای یافتن پاسخ این سؤال آقای مایک یابارا مصاحبه‌ای را اخیراً انجام داده است که جواب سوالمان را می توانیم در آن بیابیم.

آقای یابارا با مصاحبه‌ای که با گاردین انجام داده است گفته است که مایکروسافت تصمیم برای تولید این کنسول را از الگوی پیشرفت بازار تلفن‌های همراه استنباط کرده است:

با نگاهی به بازار تلفن‌های هوشمند، خواهیم فهمید که مردم سازگاری زیادی با پیشرفت تلفن‌های همراه داشته‌اند و دوست دارند جدیدترین مدل را خریداری و تجربه کنند، و این افراد تجربه بهتری را در اجرای بازی‌ها و نرم افزارها خواهند داشت و خواسته مردم عملکرد بهتر دستگاه‌ها است و ما می‌خواهیم این موضوع را در بخش کنسول‌های بازی هم عملیاتی کنیم.

موضوع بعدی در اقدام مایکروسافت برای ساخت پروژه اسکورپیو این است که سنت قدیمی در کنار گذاشته شدن لوازم جانبی هر کنسول را بر هم بزند، در نسل‌های قبلی کنسول‌های بازی با آمدن کنسول جدید تمامی لوازم جانبی آن نسل از دور خارج و غیر قابل استفاده می‌شدند اما با پروژه اسکورپیو این موضوع دیگر رخ نخواهد داد و شما می‌توانید لوازم جانبی کنسول‌های قدیمی خود را در آن استفاده کنید.

در همین راستا آقای شون لوفتیس که مسئول بخش استودیوهای بازی سازی مایکروسافت گفته است که به لطف قابلیت مقیاس دینامیک و دیگر بهبودهای صورت گرفته در اکس باکس اسکورپیو، بازی‌هایی که در حال حاضر برای اکس باکس وان در حال ساخت هستند به راحتی بر روی اکس باکس وان اس و اسکورپیو اجرا می‌شوند.

منبع :

GAMESPOT

1019 پست
حمیدرضا عبدی
سردبیر وبسایت - اینستا : hara1368 ارتباط : hamidrezaabdi@winphone.ir
مطالب مرتبط
در مای نوکیا بخوانید
دیدگاه کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده
برای نوشتن دیدگاه می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید ورود ارسال نظر به صورت مهمان
برچسب ها: , , ,