با اتمام مراسم گیمزکام، شرکای ICO نگاهی به سطح پوشش رسانه ای آن نسبت به سال های گذشته انداخته اند. همانطور که مشخص شده است، حتی با وجود رونمایی از اکس باکس وان اکس، گیمزکام امسال کمترین پوشش رسانه ای را از سال ۲۰۱۴ به بعد، داشته است. آن ها تعداد عناوین مرتبط را پانزده هزار عدد اعلام کرده اند. در ادامه با کافه اکس باکس وینفون همراه باشید.

آقای توماس بیداکس در این باره گفته اند :

گیمزکام امسال از نظر بازی های جدید، رونمایی ها و نمایش تریلر های بازی های مورد انتظار، نسبتا ضعیف عمل کرده است و این دقیقا روی پوشش رسانه ای آن تاثیر می گذارد. حال اکس باکس وان اکس توجه زیادی را در زمینه سخت افزار و بازی های بهبود یافته خود جلب کرد. با وجود این عملکرد ضعیف، امسال بهترین گیمزکام برای اکس باکس بود. برایم جالب بود که اکس باکس غرفه کوچکی را در محوطه عمومی انتخاب کرده بود اما نینتندو و سونی هر دو فضا های بزرگتری را برداشته بودند و حتی ناشران و استودیو های بازی نیز فضای بیشتری داشتند. با این وجود که امسال سال خوبی برای مایکروسافت بود نمی دانم چرا این شرکت از یک ترکیب قویتر برای آشکار کردن عملکرد خود استفاده نکرد.

در عکس زیر تعداد عناوین منتشر شده در گیمزکام سال های مختلف را با هم مشاهده می کنیم:

جالب است بدانید که امسال بازی های قدیمی توجه بیشتری را جلب کردند. هر دو بازی Final Fantasy XV و Overwatch بیشترین پوشش را داشتند.

نظر شما در مورد گیمزکام امسال چه بود؟ آیا بهتر از سال های قبل عمل کرده بود یا خیر؟

منبع :

GAMESINDUSTRY

80 پست
سینا لواسانی
گیمر ، علاقه مند به دنیای بازی و تکنولوژی
مطالب مرتبط
در مای نوکیا بخوانید
دیدگاه کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده
برای نوشتن دیدگاه می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید ورود ارسال نظر به صورت مهمان
برچسب ها: , , , ,