1. ispot_tv-october-1200x600

در حالی کنسول اکس باکس وان در ماه های اخیر در بریتانیا و آمریکا از رقیب خود پلی استیشن ۴ فروش بیشتری داشته که در ماه اکتبر در صدر تبلیغات تلویزیونی عرصه ی بازی  قرار داشته است. با وینفون همراه باشید.

مایکروسافت با توجه به تاثیر شگرف تبلیغات در بین مردم، در حال حاضر هزینه ی مناسبی در راستای جلب توجه مشتریان می کند و ارام ارام رازهای فروش بیشتر را متوجه شده است و اگر بتواند مسیر تبلیغات خوب خود را ادامه دهد، می تواند فروش خود را در تمام عرصه ها بیش از پیش نماید.

بر اساس گزارش GamesBeat، برندهای بازی در ماه اکتبر، حدود ۱۰۱.۶ میلیون دلار صرف تبلیغات تلویزیونی کرده اند که در این میان، مایکروسافت با صرف مبلغ ۳۹.۹ میلیون دلار در ماه اکتبر برای ۱۴ تبلیغ تجاری اکس باکس وان و پخش ۴۱۱۸ بار از شبکه هایی مثل فاکس، NBC، ESPN و تبلیغات در لیگ NFL و سریال محبوب South Park بیشترین هزینه را در این ماه بین شرکت های حاضر در عرصه بازی سازی انجام داده است. بیشترین تبلیغ نیز صرف بازی Gears of War 4 شده است.

اما شرکت سونی با صرف ۱۲.۱ میلیون دلار برای ۱۱ تبلیغی که ۱۶۱۲ بار پخش شده اند، در رده ی دوم تبلیغ کنندگان این عرصه قرار گرفته است و دیگر شرکت ها نیز در رده های بعدی هستند.

با توجه به تعطیلات سال نوی میلادی و میزان تبلیغات مایکروسافت، بعید است که فروش اکس باکس کم شود و احتمالا با پیشنهادهای سال نوی این شرکت همچنان اکس باکس فروش خوبی را تجربه کند.

منبع :

VENTUREBEAT

1126 پست
هادی اکبری زاده
هدف ما، غلبه بر کارهای قبلیمان... پیش به سوی آینده با مایکروسافت
مطالب مرتبط
دیدگاه کاربران
💔 0 پاسخ دهید دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵

تبلیغات هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است….👍

💔 0 پاسخ دهید دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵

۲K و Zenimax چه کردن!
EA کجاس پس!؟

💔 0 پاسخ دهید دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵

۳۹.۹ میلیون دلار!!
میزان خرجشون هم مثل میزان قیمت گذاریشونه!! حتما باید با چندتا ۹ تموم شه عددا!

برای نوشتن دیدگاه می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید ورود ارسال نظر به صورت مهمان
برچسب ها: , , , , , , ,