از میان تمام استودیوهایی که به کار ساخت و توسعه بازی‌های رایانه‌ای در این صنعت مشغول هستند، استودیوی Nether Realm یکی از معدود استودیوهایی است که توجه و تمرکز بسیار زیادی روی داستان و بخش داستانی بازی‌های مبارزه‌ای خود می‌کند. عناوین Mortal Kombat X و همینطور Injustice 2 یکی از بارز‌ترین نمونه‌های اخیر برای اثبات این موضوع هستند اما برای کشف این حقیقت هر چقدر که دلتان بخواهد می‌توانید در تاریخ این استودیو جست و جو کنید تا به نمونه‌های بیشتر و بیشتری دست پیدا کنید.

نکته جالب درمورد ساخته‌‌های این استودیو این است که هر چه در تاریخ آن سیر بیشتری می‌کنیم، شاهد این هستیم که آن‌ها بخش‌های داستانی فوق العاده و انفجاری زیادی در طول دوره فعالیت خود در عناوین مبارزه‌ای خود به وجود آورده‌اند و همیشه در حال تکرار این چرخه بوده‌اند بدون این که حتی در یکی از آثارشان هم این روند متوقف شده باشد.

آن‌ها در عنوان پیش روی Mortal Kombat 11 همه چیز را فراتر برده‌اند و پای خود را از این هم فراتر گذاشته‌اند. اخیرا مت برک (Matt Burk)، از استودیوی Nether Realm که به عنوان دستیار تهیه کننده در این استودیو مشغول به انجام کار است، در حین انجام گفت و گوی تازه‌ای با God Is A Geek از بخش داستانی عنوان پیش روی خود به عنوان “بزرگ‌ترین کاری که تا به حال انجام داده‌ایم” یاد کرده است. وی در این زمینه چنین گفت که:

قطعا این بازی از نظر مدت زمان، بزرگ‌ترین و طولانی‌ترین بخش داستانی است که ما تا به حال ساخته‌ایم.

همچنین وی در ادامه صحبت‌های خود در این زمینه چنین اضافه کرد که:

این بخش بسیار طولانی است و من بسیار هیجان زده‌ام تا همه مردم آن را بازی کنند. Kronika به عنوان یک باس شخصیت بسیار جذابی است، یک شخصیت زن که بسیار بزرگ و بدجنس است. همه ما در این استودیو برای آن هیجان زده‌ هستیم.

طبق اظهارات برک، بخش داستانی این بازی در عین حالی که سعی بر ارایه یک وضعیت با ثبات دارد، در تلاش است تا اتفاق‌های گذشته و حال را در تقابل هم قرار دهد که این نیز خودش یک موضوع جدا است که باعث به وجود آمدن لحظات عالی بسیار زیادی در بخش کمپین این بازی شده است. وی در این زمینه چنین گفت که:

ترکیب کردن و ادغام لحظاتی که در گذشته وجود داشته‌اند با اتفاق‌ها و جریانات حال حاضر، دیدن گذشته Lui Kang در حال تبدیل شدن به چهره شیطانی خود نیز خودش یکی از چیزهایی است که ما برای پیشبرد مسیر بخش داستان سرایی این بازی انتخاب کرده‌ایم که این کار با پیشگامی خود استودیوی Nether Realm و هدایت آن به انجام رسیده است.

وجود بخش‌هایی که با اعمال نیک همسو شده‌اند تا شخصیت‌ها خودشان را به همین شکل ببینند نیز از دیگر بخش‌های غافلگیر کننده در داستان سرایی است. ما لحظات بسیار بسیار زیادی مثل این داریم که خواهید دید.

هنوز مدت زمان زیادی نگذشته که استودیوی Nether Realm تایید کرده بود که بخش داستانی عنوان Mortal Kombat 11 به سختی ۸ ساعت به طول خواهد انجامید که بی شک به وجود آورنده لحظات هیجان انگیز زیادی برای طرفداران خواهد بود. Mortal Kombat 11 سه روز دیگر در تاریخ ۲۳ آوریل ۲۰۱۹ میلادی برابر با ۳ اردیبهشت سال جاری شمسی برای همه پلتفرم‌های موجود از جمله ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، رایانه‌های شخصی و همینطور نینتندو سوییچ به صورت همزمان به انتشار خواهد رسید و همچنین نسخه موبایلی آن نیز برای دستگاه‌های iOS و اندروید در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع :

GAMINGBOLT

627 پست
عرفان رحیمی صادق
مطالب مرتبط
در مای نوکیا بخوانید
دیدگاه کاربران
هنوز دیدگاهی ثبت نشده
برای نوشتن دیدگاه می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید ورود ارسال نظر به صورت مهمان
برچسب ها: , , , , , , ,